کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند

25 مرداد 1401 ساعت 15:40

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج گفت: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا اندیشیده شده است.


به گزارش راه آرمان؛  رضا رضایی در این جلسه از پروژه مهر به عنوان مهمترین برنامه در آموزش و پرورش نام برد و بر تعامل و همکاری همه ی دستگاه اجرایی با آموزش و پرورش جهت بازگشایی پر شور و نشاط مدارس در استان تاکید کرد.

وی افزود: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا در قالب پروژه مهر اندیشیده شده است.

رضایی با تبیین دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: عدالت آموزشی مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی است و ما هم باید در راستای تحقق جهاد تبیین این دستاوردها را تبلیغ و به اطلاع مردم برسانیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه بازگشایی مدارس مهمترین رویداد اجتماعی و فرهنگی کشور است بر اجرای پروژه مهر در شهرستان ها و مناطق استان تا اول مهر تاکید کرد.

رضا رضایی ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات را از مهمترین برنامه های پروژه مهر دانست و بر توجه به مسائل بهداشتی در مدارس تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ادارات آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص ساماندهی نیروی انسانی گفت: با توجه به اینکه بیش از ۹۸ درصد بودجه آموزش و پرورش صرف هزینه های پرسنلی می شود، ساماندهی نیروی انسانی مهمترین ساماندهی در آموزش و پرورش است.

رضا رضایی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد مردم به صورت مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط مستقیم هستند بر توجه ویژه مسئولان و نهاد های دولتی و غیر دولتی به نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد.

وی با تاکید بر همکاری فرمانداری، بخشداری و دهیاری ها جهت شناسایی افراد بی سواد گفت: ریشه کنی بی سوادی نیازمند عزم ملی و تلاش در راستای انسداد مبادی بی سوادی است‌.

رضایی از برگزاری کلاس های تثبیت یادگیری جبران افت تحصیلی ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه در استان نیز خبر داد و گفت: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 128903

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128903/مدارس-سال-تحصیلی-آینده-حضوری-هستند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir