تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۴
۰
plusresetminus
مدیر اجرایی اتاق بازرگانی جنوب کرمان مطرح کرد؛

جشنواره خرمای کلوته در جنوب کرمان برگزار می‌شود

علی محبّان از برگزاری جشنواره خرمای کلوته در جنوب کرمان طی سال جاری خبر داد.
جشنواره خرمای کلوته در جنوب کرمان برگزار می‌شود
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ علی محبّان مدیر اجرایی اتاق بازرگانی جنوب کرمان گفت: براساس ظرفیت‌های نخیلات، تولید خرما و محصولات صنایع دستی قیمت خرما رشد خواهد داشت.

مدیر اجرایی اتاق بازرگانی جنوب کرمان در خصوص وضعیت خرما افزود: صبح امروز در نشست شورای کشاورزی جنوب در خصوص محصول خرما مسائلی مطرح شد که وضعیت بازار خرید و فروش خرما را رونق بیشتری می‌بخشد.

وی بیان کرد: در اقتصاد این عرضه و تقاضا است که تعیین کننده قیمت محصولات است و امسال به دلیل اینکه به صورت میانگین بیش از ۶۰ درصد محصولات خرما به دلیل طوفان و باد و باران آسیب دیده است قطعاً قیمت این محصول رشد خواهد داشت.

محبان مطرح کرد: امسال نه تنها در جنوب استان کرمان بلکه در شرق استان و حوزه سیستان و بلوچستان به محصول خرما خسارت وارد شده است.

مدیر اجرایی اتاق بازرگانی جنوب کرمان تصریح کرد: توصیه به باغداران این است که تا جایی که امکان دارد محصول خرمای خود را مدیریت کنند و ارزان نفروشند.

وی ابراز: قیمت محصول خرما از چیزی که در حال حاضر در بازار رواج دارد بیشتر خواهد بود اما به دلیل اینکه محصول خرما آسیب دیده است حجم زیادی از آن از رده صادرات خارج شده است که جای نگرانی دارد.

مدیر اجرایی اتاق بازرگانی جنوب کرمان خاطر نشان کرد: به منظور رشد بیشتر اقتصاد این محصول و شناسایی آن به بازار جشنواره خرمای کلوته در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdccx4qsp2bqio8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما