تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۰
۰
plusresetminus
عصر امروز با بدرقه حجت الاسلام شجاعی نماینده ولی‌فقیه و جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان زرند برای بیست و دومین سال متوالی کاروان پیاده محبان الرضا ع شهرستان زرند عازم مشهدالرضا (ع) شد.
بیست و دومین اعزام کاروان محبان الرضا زرند به مشهدالرضا (ع)
به گزارش راه آرمان، حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند با قدردانی از دست اندرکاران این کاروان گفت: برگزاری کاروان پیاده روی حرم امام رضا (ع) یکی از ارزشمندترین مصادق کار فرهنگی دانست که برای تبیین معارف رضوی موثر است.
 
وی با بیان اینکه ما در ایران اسلامی هرچه داریم از برکت وجود امام هشتم (ع) است اظهار کرد:وجود انسان های مومن در جامعه‌ نتیجه محور قرار دادن حرم مطهر امام رضا (ع) در فعالیت های فرهنگی است.
 
این کاروان به نمایندگی مردم ولایتمدار شهرستان زرند به پابوس امام رضا ع می‌روند و تمام فعالیتهای آن مردمی است.
 
حاج عباس ایرانمنش مسؤول کاروان پیاده‌روی محبان‌الرضا (ع) شهرستان زرند گفت: این کاروان برای بیست و دومین سال متوالی در قالب بیش از ۶۰ نفر از ارادتمندان و عاشقان امام رئوف به پابوس هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت می‌روند.
 
وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد اعضای این کاروان را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند ، کوچکترین زائر امام رضا (ع) را ۱۵ساله و مسن‌ترین زائر ۷۷ ساله اعلام کرد.
 
حجت‌الاسلام علیزاده روحانی این کاروان برپایی نماز‌های جماعت اول وقت، بیان احکام، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، قرائت دعای عهد، تفسیر قرآن کریم، زیارت عاشورا و زیارت امامزادگان از جمله برنامه های فرهنگی و مذهبی اعلام کرد.
 
محمد کریمی از اعضا فعال در این پیاده‌روی ارزشمند گفت: خوشبختانه همه ساله شاهد افزایش حضور جوانان و نوجوانان هستیم نوجوانانی هستند که برای نخستین بار است که با پای پیاده خدمت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند و مهم‌ترین عامل در این حضور عشق به امام رضا(ع) و ولایت بوده است.
 
غلامرضا اکبرنژاد یکی دیگر از زائران کاروان هم که در این راه نورانی حضور داشت ، گفت: بسیار خوشحالم که خداوند توفیق داد در این پیاده‌روی شرکت کنم و در واقع باید بگویم که این راه سختی ندارد چون همه‌اش عشق امام رضا(ع) است و قطعاً اگر با این نیت در مسیر به طرف مشهد مقدس گام برداریم خود حضرت آقا کمکمان می‌کند
کاروان پیاده‌ زائران حضرت ثامن‌الحجج (ع) با هدف زیارت قبر منور آن امام همام و تهذیب نفس حرکت خود را از مسجد حضرت رقیه (س) آغاز کردند.
 
 کاروان پیاده پس از حضور در جوار قبور مطهر شهدا گمنام با عبور از خیابان‌های اصلی شهر به سمت محور زرند راور پیاده روی کردند.
انتهای پیام/قنبرزهی
https://armanekerman.ir/vdce7v8zfjh8woi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما