تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۷
۰
plusresetminus
عبدالعلی روانبخش گفت: اشرار کوردل بدانند حتما انتقام خون شهید جلالی گرفته می شود و بهای سنگینی بابت کارشان پس خواهند داد.
انتقام خون شهید جلالی حتمی است/اشرار بهای سنگینی بابت کارشان پس خواهند داد
به گزارش راه آرمان؛ عبدالعلی روانبخش جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید اسماعیل جلالی در فهرج گفت: شهید جلالی با شهادت خود به شهر، استان و خانواده اش عزت داد.

وی افزود: این شهید گرانقدر جوانی بااخلاق، مؤمن و متدین بود و در سیل اخیر از جمله افرادی بود که بیشترین کار را در امر کمک رسانی به مردم انجام داد.

روانبخش با بیان اینکه باعث افتخار است که باب شهادت در مجموعه انتظامی باز است تصریح کرد: اشرار کوردل بدانند حتما انتقام خون شهید گرفته می شود و بهای سنگینی بابت کارشان خواهند داد.

شهادت عزتی ابدی است/انتقام خون شهید جلالی در کوتاه ترین زمان ممکن گرفته می شود
حجت الاسلام والمسلمین قاسم دانشی امام جمعه شهرستان بم نیز در مراسم تشییع شهید جلالی صدر گفت: این شهادت ها بیانگر این حقیقت است که ملت عزیز و پرافتخار ایران اسلامی پای آرمان ها و ارزش های خود تا پای جان ایستاده است.

وی با بیان اینکه شهادت عزتی ابدی است افزود: اسلحه شهید جلالی بر زمین نخواهد افتاد بلکه افراد متعدد با افتحار این اسلحه را در دست خواهند گرفت و در کوتاه ترین زمان انتقام خون شهید را میگیرند.

امام جمعه بم خاطرنشان کرد: شهدای عزیز ما انجام وظیفه کردند که ما راهشان را ادامه بدهیم. مسئولین نیز صادقانه در مسیر خدمت به این مردم عزیز باید انجام وظیفه کنند تا خون شهیدان پایمال نشود.

شهید جلالی نزدیک ترین راه را برای شهادت انتخاب کرد/توسل به شهدا گره گشای مشکلات و گرفتاری هاست
همچنین حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت این شهید گرانقدر گفت: شهید نزدیک ترین راه را برای آسمانی شدن انتخاب کرد و پس از ۲ سال حضور در نیروی انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی با بیان اینکه توسل به شهدا قطعا گره گشای مشکلات و گرفتاری هاست افزود: بعد از سال ۹۶ که در خدمت شهید شهمرادی عزیز بودیم امروز در خدمت شهید جلالی بعنوان پنجاهمین شهید که از این شهرستان تقدیم انقلاب شد هستیم‌.

سعیدنیا خاطرنشان کرد: به خود میبالیم که این شهید عزیز نیز با قطره ای از خون خود نهال و بلکه درخت انقلاب را آبیاری کرد و برای شهرستان فهرج افتخارآفرین شد.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdcdxj0foyt0xn6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما