کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان خبر داد؛

۲۸۰ تُن کالاهای اساسی توسط شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان توزیع شد

27 مرداد 1401 ساعت 7:02

فاطمه میرساردو از توزیع ۲۸۰ تُن کالای اساسی طرح تنظیم بازار از ابتدای سال تاکنون توسط شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان خبر داد.


به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ فاطمه میرساردو مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان گفت: شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان در راستای حمایت از مصرف کنندگان تاکنون ۲۸۰ تُن کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن و رب گوجه فرنگی را توزیع کرده است.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان افزود: شرکت‌های تعاونی روستایی جنوب کرمان با دارا بودن فروشگاه مصرف در سطح روستاها اقدام به توزیع کالاهای اساسی و مصرفی در سطح منطقه می‌نمایند.

میرساردو تصریح کرد: تعاون روستایی نقش مهمی در اقتصاد منطقه دارد و هدف شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان مشارکت همه‌جانبه در جهت خدمت به جامعه روستایی است.

وی بیان کرد: شبکه تعاونی روستایی جنوب کرمان با توجه به وظیفه ذاتی خود در جهت خدمت‌رسانی به جامعه روستایی و حمایت از کشاورزان نسبت به تأمین محصولات با قیمت پائین‌تر از بازار توسط اتحادیه تعاون روستایی جیرفت اقدام نموده و در حال موفق عمل کرده است.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان مطرح کرد: مکاتباتی با سازمان مرکزی صورت گرفته است که تعاون روستایی  جنوب کرمان این آمادگی را دارد که محصول را برای توزیع در روستا، بازارها و غرفه‌ها با قیمت خرید توافقی در بسته بندی‌های مختلف تأمین و به استان‌های متقاضی ارسال نماید.

میرساردو عنوان کرد: در همین راستا در صورت تأمین تسهیلات با نرخ سود پائین از طریق صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی، شبکه تحت پوشش تعاون روستایی آمادگی دارد خرید توافقی با قیمت روز را انجام دهد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 128932

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128932/۲۸۰-ت-ن-کالاهای-اساسی-توسط-شبکه-تعاون-روستایی-جنوب-کرمان-توزیع

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir