کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قلعه نویی:

دربی های زیبایی بین دو تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان برگزار شده است

27 مرداد 1401 ساعت 10:30

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: خدا را شاکریم که تا کنون دربی های استانی خوب و زیبایی بین دو تیم گل گهر سیرجان و مس رفسنجان برگزار شده و مردم از بازی های این دو تیم لذت می برند و نیز گل های زیادی این دو تیم به ثمر رساندند.


به گزارش راه آرمان؛ امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی گل گهر و مس رفسنجان از میهمان نوازی مردم رفسنجان و میزبانی خوب باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان تشکر کرد و افزود: خدا را شکر که دربی‌های سلامت و زیبا را در استان داشتیم و مردم هم از دیدن بازی های بین تیم های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان لذت بردند و این دربی ها گل‌های زیادی هم داشته‌است.

وی ادامه داد: باشگاه مس رفسنجان و نیز باشگاه گل‌گهر سیرجان به‌دور از مسائل حاشیه‌ای به‌دنبال انجام بازی زیبا هستند می‌بینید که تیم های مس کرمان به لیگ برتر برگشته و استان کرمان اهداف خاصی را در رابطه با ورزش علی‌الخصوص فوتبال دنبال می کند و سه باشگاه ورزشی در این استان از نظر اخلاقی و زیرساختی در حال ارتقا هستند.

قلعه نویی بیان کرد: تیم مس رفسنجان امسال بازیکن‌های خوب را جذب کرده و با وجود علی ربیعی مربی جوان و نیز علی علیزاده کادر فنی؛ دستاوردهای خوبی نصیب این تیم شده است.

وی البته به بازی قبل تیم خود با تیم خوب تراکتورسازی هم اشاره و بیان کرد: ما بازی با این تیم را بردیم که جا دارد بگویم من با داشتن تیم خوب و قوی فردی ثروتمند هستم زیرا بازیکنان و دیگر عوامل به خوبی بازی می کنند و هدف گل زدن و گل نخوردن را دنبال می کنیم.

قلعه نویی درخصوص سوال یکی از خبرنگاران که در مورد ” اِریک ” یکی از بازی‌کنان وی پرسید جواب داد: که پارسال نوعی بی‌عدالتی و ظلم به ما شد اما مهم این است که مردم بدانند ما هنوز نمی‌توانیم از این بازیکن در بازی‌هایمان استفاده کنیم و این بازیکن بسیار خوب است و در جام باشگاه‌های آسیا شش بازی را انجام داده و دو گل زده است.

وی در ادامه گلایه از این داشت که شاید باید روش‌هایمان را عوض کنیم و باید بازیکن ۶۰۰ هزار دلاری و ۸۰۰ هزاردلاری جذب کنیم و در کنار آن ۳۰۰ هزار یورو هم ضرر کنیم و گم شود ولی ما این بازیکن جوان را آوردیم که می‌توانستیم با وی تیم خوبی برای کشر بسازیم.

قلعه نویی گفت: ما استعدادهایی را که با قیمت بسیار پایین شناسایی می‌کنیم می اوریم که شاید این ایراد است و باید برویم سمت آوردن بازی‌کنان ۸۰۰ هزار دلاری.

وی نیز بیان کرد: در مورد یکی از بازی‌کنان ما بازیکن خوبی است به نام آقای شکاری که استعداد ناب است منتها چند سال به او کم محبتی و رفتار خودش هم اشتباه بود؛ باشگاه گل‌گهر هم بازیکنی که یک‌سال نمی‌توانست بازی بکند جذب کرد و آورد و به او روحیه و بها داد شاید اگر اینکار را نمی کردیم این بازیکن به بیراهه می‌رفت و لذا کمتر باشگاهی و کادر فنی ای این کار را انجام می‌دهد.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان خاطرنشان کرد: یکی از بازی‌کنان ما به اسم ایمان سلیمی است که رباط پاره کرده بود و دو ماه وی را آوردیم و هزینه دادیم و الان هم درتیم مس رفسنجان است و آقای شکاری هم از آن دست استعدادهایی است که اگر از خودش مراقبت کند و نگرش خود را عوض کند از سرمایه‌های خوب فوتبال است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 128938

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128938/دربی-های-زیبایی-بین-دو-تیم-مس-رفسنجان-گل-گهر-سیرجان-برگزار-شده

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir