کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:

حضور هواداران دلگرم کننده است

27 مرداد 1401 ساعت 10:31

سرمربی تیم مس رفسنجان با اشاره به بازی روز پنجشنبه بین تیم های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان گفت: تجربه بازی خوب این دو تیم در دو فصل گذشته نشانگر این است که از لحاظ کیفیت فنی بازی‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان بازی‌های خوبی بوده‌است و نوید این را می‌دهد که در بازی‌های رو به جلو اتفاقات خوبی را رقم بزند لذا حضور هواداران در بازی فردا دلگرم کننده است.


به گزارش راه آرمان؛ محمد ربیعی در نشست خبری قبل از بازی بین دو تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان اظهار کرد: کسب بیش‌از هزار امتیاز توسط تیم ل گهر سیرجان در لیگ که دستاورد بزرگ و عظیمی است تبریک می گویم؛ پشت این مسئله چیزی جز ممارست، تدبیر و اندیشه نبوده است.

وی بیان کرد: تجربه بازی این دو تیم در دو فصل گذشته نشانگر این است که از لحاظ کیفیت فنی بازی‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان بازی‌های خوبی بوده‌است و نوید این را می‌دهد که در بازی‌های رو به جلو اتفاقات خوبی را رقم بزند.

ربیعی ادامه داد: خود را برای بازی فردا آماده کردیم امیدواریم که هر دو تیم با سلامت از زمین بازی بیرون بروند، امیدواریم بازی فردا جزو بازی‌هایی باشد که از کمترین اشتباهات در زمین بازی بهره‌مند باشیم و نیز حضور هواداران را در باشگاه داشته باشیم که دلگرم کننده است.

وی در بخش دیگر از سخنانش گفت: که در نقل‌ وانتقالات ما سعی می‌کنیم ضعفی را که داریم بر طرف و ترمیم کنیم، من به‌عنوان مربی دو کار انجام دادم یا بازیکن تولید می کنیم یا این‌که جذب می کنیم در بخش تولید هم ما پیش رفتیم و جوانان خوبی مثل مجید نصیری در خط دفاعی و بازیکن خوب ربیع زاده را پرورش دادیم و نیز در خط دفاعی هم آقای رامتین سلیمان‌زاده و ایمان سلیمی را پرورش و اضافه کردیم.

ربیعی ادامه داد: سال‌به‌سال که جلو می‌رویم در جهت پویایی بهتر است و الان اگر برگردیم به سه سال قبل وقتی اسم تیم رفسنجان را می‌بردید چه تأثیری در جامعه فوتبال می‌دیدید؟ و اکنون بعد از سه سال می‌بینید هویت و تأثیر این تیم در جامعه فوتبال کشور داشته است؛ لذا این دستاورد مهمی برای منطقه است.

وی تصریح کرد: باید بتوانیم این هویت و شخصیت تیم کنونی را که در کشور مهم است را بتوانیم بیشتر بها بدهیم و این میسر نمی‌شود مگر با همت گروهی، تیمی ، مدیریتی و نیز شرایط فنی به‌اضافه هواداران و مسئولان استانی و شهری.

ربیعی همچنین گفت: محمد انصاری از این‌که یکی از شخصیت‌های مطرح و قابل احترام ورزش کشور است و جدای از فوتبالیست بودنشان انسانی ویژه و دارای فضیلت‌های اخلاقی خوب است؛ قراردادش با تیم ما تمام‌شده و به وی اعتقاد فردی و تیمی دارم نیم‌فصل پارسال به وی پیشنهاد دادم که اگر علاقه‌مند است به کادر فنی بیاید.
انتهای پیام/


کد مطلب: 128939

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128939/حضور-هواداران-دلگرم-کننده

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir