کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده بنیاد تعاون بسیج کرمان:

سهامدارن بانک مهراقتصاد به نواحی مقاومت بسیج مراجعه کنند/ پرداخت مابه تفاوت سود سهامدارن تا بهمن ماه

27 مرداد 1401 ساعت 10:10

محمدعلی مهدوی فر در رابطه با نحوه دریافت مابه تفاوت ارزش سهام توضیح داد: سهامدارن با مراجعه به نواحی مقاومت بسیج می توانند پوسترهای طراحی شده که شامل مراحل قانونی دریافت مازاد ارزش سهام است را دریافت کنند.


محمدعلی مهدوی فر نماینده بنیاد تعاون بسیج کرمان در گفتگو با راه آرمان در رابطه با آخرین وضعیت سهامدارن بانک سپه گفت: قبل از ادغام بانکها بخشی از سهام بانک مهراقتصاد را افراد خریداری کرده بودند که بعد از ادغام بانکها؛ بانک سپه فراخوان زد و مبلغی را به عنوان فروش سهام به افراد پرداخت کرد.
 
وی افزود: این روال پرداخت مورد اعتراض سهامداران قرار گرفت که با پیگیری های انجام شده بنا شد بخشی از اموال بانک برگشت داده و فروخته شود و ما به تفاوت سهم سهامدارن به آنها پرداخت شود.
 
مهدوی فر در رابطه با نحوه دریافت مابه تفاوت ارزش سهام توضیح داد: سهامدارن با مراجعه به نواحی مقاومت بسیج می توانند پوسترهای طراحی شده که شامل مراحل قانونی دریافت مازاد ارزش سهام است را دریافت کنند.
وی ادامه داد: مراجعه به سایت www.yarabtb.ir و ثبت درخواست براساس جدول زمانبندی؛ مراجعه به نزدیکترین دفتر اسناد رسمی محل سکونت و تکمیل فرم سهامدارن و در نهایت مراجعه به شعب بانک صادرات سراسر کشور و دریافت وجه از مراحلی است که لازم است سهامدارن اقدام کنند.
 
نماینده بنیاد تعاون بسیج کرمان خاطرنشان کرد: مقرر شده است تا بهمن ماه مابه تفاوت سود سهام به افراد پرداخت شود که این موضوع از طریق پیامک به سهامداران اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 128941

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128941/سهامدارن-بانک-مهراقتصاد-نواحی-مقاومت-بسیج-مراجعه-کنند-پرداخت-مابه-تفاوت-سود-بهمن-ماه

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir