تاریخ انتشار :جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۲
۰
plusresetminus
سردار سلیمانی گفت: اینکه می‌بینیم دشمن تمام توان مادی و معنوی خود را از ماهواره تا فضای مجازی را متمرکز کرده تا امید را از ملت ایران بگیرد به علت آن است که کشورهای جهان از ایران اسلامی دست‌بردارند و دشمن می‌خواهد این ویژگی‌ها را از ایران اسلامی بگیرد.
دشمن تمام توان مادی و معنوی خود را متمرکز کرده تا امید را از ملت ایران بگیرد/ در جنگ ترکیبی بیشترین توان باید در جهاد تبیین باشد
به گزارش راه آرمان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز پنجشنبه ۲۷ مردادماه در یادواره شهدای شهر شریف آباد با بیا اینکه ما یک‌ملت عاشورایی هستیم، گفت: امام حسین علیه السلام برای اصلاح انحراف بزرگی که توسط بنی امیه بوجود آمد قیام کرد، برای جلوگیری از سلطنتی شدن حکومت قیام امام حسین (ع) شکل گرفت و امروز ما به عنوان یک نظام علوی و عاشورایی استقرار پیدا نمود که ثمره آن قیام امام شهیدمان است‌.
 
وی افزود: خلق مکتب امام حسین (ع) باعث شد انسانها آزاد شوند و ملت ایران اسلامی توفیق داشته بیشترین و بهترین بهره را از این قیام داشته و عاشورایی تربیت شده و تا جایی که در طول تاریخ در سیر حرکت ملت ایران شاهد آن بودیم که فعالیت هایی شده بود که با سرکوب حرکات انقلابی و عاشورایی توسط پادشاهان انجام می‌شد.
 
سردار سلیمانی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بزرگ آرزوی امام حسین(ع) و ائمه را برآورده کردند و نظام اسلامی را بنا نهادند، خاطر نشان کرد: این انقلاب با تک جرقه ها به وجود نیامد و قرن ها عشق و علاقه به امام حسین (ع) و شهادت طلبی زمینه را برای فعالیت امام راحل فراهم کرد و آن رهبر دلها حرکت بزرگ را انجام داد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی ها و صهیونیست‌ها و عقایدشان تمام قد در مقابل ملت ایران ایستاده است و این یک سوال است که به کدامین دلیل تمام امکانات خود را علیه ایران جمع کرده اید؟ از کودتا تا دخالت نظامی و در نهایت جنگ ۸ ساله شروع کردید و آن را  ادامه دادید؟ اما مگر ندید که فرزندان غیور ایرانی  در دوران دفاع مقدس عاشورا را زنده کردند؟جبهه حسینیان و زینبیان زمان در مقابل یزیدیان زمان شکل گرفت! و با عزم راسخ و ثبات قدم زن و مرد ایرانی صف آرایی کردند و پرچم امام حسین علیه السلام در دوران دفاع مقدس به دست رزمندگان اسلام برافراشته ماند و بدون نگاه به نوع توزیع نابرابر قدرت به پیروزی رسید.
 
وی ادامه داد: آری انقلاب اسلامی پیچ های خطرناک را کنار زد تا اینکه جبهه مقاومت از الگوی ایران اسلامی در جهان شکل گرفت، به طوری که در غرب آسیا استکبار جهانی را بیرون کرد‌ و دیوارهای ۶ متری در سرزمین‌های اشغالی دورخود از ترس جوانان فلسطینی کشیده اند و  جوانان جبهه  مقاومت در نبرد ۳۳ روزه تا آخرین نبرد آنها را شکست دادند.
 
سردار سلیمانی تاکید کرد: روزی با سنگ تل آویو سنگباران می شدند و حالا در کمتر از چند روز ۳۰۰۰ موشک به آنها شلیک می شود و این قدرت مرهون الگوی ایران اسلامی است که روز به روز مستحکم تر و قوی تر مقابل نام سلطه ایستاده است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فردی که سلمان رشتی را زد یک‌مسلمان تبعه آمریکا است، گفت:  سرود "سلام فرمانده" در سرزمین های اسلامی و غیر اسلامی بازخوانی شد و این بازخوانی یک سرود نیست یک وجهی از بازخوانی قدرت ایران اسلامی در جهان است؛ آنهم در زمانی که دشمن بیشترین  تلاش کرد که نشود و ایران اسلامی مفهوم قدرت را تغییر دادو برای رسیدن به پیروزی فقط فناوری و اقتصاد قوی لازم نیست بلکه شرط پیروزی داشتن روحیه مقاومت است؛ یعنی روحیه ایثار و شهادت و باور به "ما می توانیم" از سوی خداوند متعال. 
 
سردار سلیمانی گفت: وقتی ملتی دین خدا را یاری می کند خدا هم آنها را یاری می‌کند و جهان در سایه تغییر هندسه قدرت چشم امید به ایران اسلامی دوخته است؛ اینکه می‌بینیم دشمن تمام توان مادی و معنوی خود را از ماهواره تا فضای مجازی خود را متمرکز کرده تا امید را از ملت ایران بگیرد به علت آن است که کشورهای جهان از ایران اسلامی دست بردارند و دشمن می‌خواهد این ویژگی ها را از ایران اسلامی بگیرد.
 
وی ادامه داد: در جنگ ترکیبی بیشترین توان باید در جهاد تبیین باشد.مسائل را باید به درستی بیان کرد و جوانان ما که انقلابی و موثر هستند باید با حوادث و واقعیت های نظام سلطه آشنا شود و جای تاسف دارد برای بشریت که نظام سلطه و عیادی آنها با کارنامه سیاه و خیانت ها و جنایت‌های آنها در ۲۰۰ سال گذشته چه جنایتی کرده اند و حالا خود را   مبرا می دانند.
 
سردار سلیمانی با اشاره به جنایت های استکبار جهانی گفت: در جنگ دوم جهانی رضا خان را دست نشانده کردند؛ از اشغال کشور تا قحطی که  ۱۰ میلیونی کشته بجای گذاشت.خودشان و سر سپرده های رضا خان اینها را گفته اند و باید حافظه تاریخی مردم را پاک کنند تا دوباره کار خودشان را کنند اما فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن آن از مهمترین راه مقابله با آن است‌ و جهاد تبیین راه آن است.
 
وی با بیان اینکه ملت ایران تعیین کننده در جهان است در ثبت یک تاریخ جدید است، خاطر نشان کرد: این افتخار برای مردم شریف آباد و قزوین منحصر به فرد است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: برگزاری این یادواره های شهدا ما را با این فرهنگ مانوس تر می‌کند و حفظ این فرهنگ در بین نوجوانان و جوانان بسیار مهم است.
 
سردار سلیمانی در پایان گفت: امام (ره) فرمودند قرن ۱۵ برای قرن اسلام است و پیش بینی های امامین انقلاب همه محقق شده است و سنگرها یکی پس از دیگری فتح خواهد شد.
https://armanekerman.ir/vdcg379qwak9xy4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین