تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۷
۰
plusresetminus
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

دوره تربیت مربی قرآن کریم در جنوب کرمان برگزار شد

بهرام مسلمی مهنی گفت: مبارزه با آسیب های اجتماعی در پرتو ترویج فرهنگ قرآنی محقق می شود.
دوره تربیت مربی قرآن کریم در جنوب کرمان برگزار شد
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در آئین افتتاح این دوره آموزشی گفت: در بحث توسعه فرهنگی منطقه، نگاه متوازن ضروری است و ما به دنبال تحقق این مهم هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به نگاه عدالت محور دولت سیزدهم به توسعه فرهنگی مناطق محروم، افزود: بخشی از اعتبارات به فرهنگ اختصاص داده شده است.

وی ضمن تشکر از مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت آل یاسین در ترویج فرهنگ قرآنی، تصریح کرد: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در پرتو ترویج فرهنگ قرآنی محقق می‌شود.

مسلمی مهنی با تأکید بر این که ما نگاه جزیره‌ای به فرهنگ و هنر نداریم، اظهار کرد: بیشترین اعتبارات به قرآنی اختصاص داده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اهمیت ترویج سبک زندگی قرآنی، عنوان کرد: آینده فرزندان ما در سایه اُنس با قرآن کریم تضمین می‌شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: به منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح جنوب کرمان می‌طلبد که دوره‌ها و همایش‌های قرآنی در کلیه شهرستان‌ها برگزار شود.

مسلمی مهنی مطرح کرد: دوره تربیت مربی قرآن کریم با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با مشارکت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت آل یاسین و نسیم انتظار در سالن شهید مداحی‌پور شهر جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcf1cdy1w6d01a.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما