تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۷
۰
plusresetminus
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت خبر داد؛

دستگیری سارقان سیم و کابل مخابرات در جیرفت

عزت‌الله عبدلی‌نسب از دستگیری ۳ سارق سیم و کابل مخابرات در عملیات مأموران کلانتری ۱۵ مالک اشتر خبر داد.
دستگیری سارقان سیم و کابل مخابرات در جیرفت
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ عزت‌الله عبدلی‌نسب سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل مخابرات در شهر جیرفت بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت افزود: مأموران کلانتری ۱۵ مالک اشتر با حضور در محل‌های وقوع سرقت و با بررسی‌های تخصصی و تحقيقات میدانی ردپای ۲ سارق و یک مالخر سابقه‌دار را در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

عبدلی‌نسب تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های تخصصی به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت سیم کابل مخابرات اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده سارقان در سرقت‌ها خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها و آموزش‌های همگانی پلیس، نقش مهمی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت‌ها ایفاء کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت عنوان کرد: در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم هرگونه مورد خاص مانند تردد افراد مشکوک در محله و وقوع خاموشی‌های نامتعارف را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcawon6649nuw1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما