تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۵
۰
plusresetminus
خادمیاران رسانه ای امام رضا استان کرمان با مشارکت در پویش «سقای اربعین؛ نذر آب برای زائران اباعبدالله الحسین(ع)» به نیابت از خادم مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی سقای همایش عظیم اربعین حسینی میشوند.
خادمیاران رسانه ای امام رضا(ع) استان کرمان سقای اربعین میشوند
به گزارش راه آرمان، حامد شجاعی مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا علیه السلام از آغاز پویش «نذر آب» برای میزبانی از زائران پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: همزمان با ایام عزاداری ماه محرم، آستان قدس رضوی پویش مردمی «نذر آب» برای زائران پیاده‌روی اربعین را با نام «سقای اربعین» آغاز کرده است.
 
وی افزود: آستان قدس رضوی همه ساله با برپایی مواکب عزاداری در نقاط مرزی و مسیر پیاده‌روی اربعین، در میزبانی از این زائران مشارکت داشته است، امسال نیز بستری را فراهم کرده است تا عموم مردم و دلدادگان حسینی نیز بتوانند در این میزبانی سهیم باشند.
 
 وی ادامه داد: این بستر با راه‌اندازی پویش نذر آب به نام «سقای اربعین» فراهم شده و همه علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبالغ دلخواه، به سهم خود بخشی از هزینه تامین آب آشامیدنی برای زائران پیاده‌روی اربعین حسینی را تامین کنند تا توسط خادمان و خادمیاران حضرت رضا(ع) در این مراسم توزیع شود.
 
شجاعی با بیان اینکه اصحاب رسانه استان، رسانه های مکتوب و پایگاه های خبری از طریق انتشار خبر و اطلاعیه های مرتبط در این پویش مشارکت حداکثری و موثر داشته اند، گفت: خادمیاران رسانه ای استان کرمان نیز با مشارکت در این پویش از طریق پرداخت نذورات به حساب آستان قدس رضوی یا تولید محتواهای امام رضایی با موضوع اربعین حسینی و پویش سقای اربعین در قالب استوری، پادکست، نماهنگ، پوستر و موشن گرافی در همایش عظیم اربعین حسینی به نیابت از شهید حاج قاسم سلیمانی سقای اربعین خواهند بود. 
 
وی از اعزام تیم رسانه ای خادمیاران رضوی استان به همایش اربعین حسینی خبر داد و گفت: این تیم با مشارکت اصحاب رسانه و خادمان رسانه ای متشکل از خبرنگار، عکاس ، تصویر بردار، نویسنده به مراسم اربعین حسینی اعزام خواهند شد.
 
انتهای پیام/قنبرزهی
https://armanekerman.ir/vdchkwnzk23nivd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما