کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۳۲۰۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در کرمان احداث می‌شود

2 شهريور 1401 ساعت 13:11

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از ساخت ۳۲۰۰ واحد مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب تفاهم‌نامه چهارجانبه بین کمیته امداد، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن خبر داد.


به گزارش راه آرمان؛  ناصر عسکری‌نژاد در گردهمایی فصلی مدیران کمیته امداد استان به‌منظور تعیین و تکلیف و بررسی مسائل و مشکلات مسکن مددجویان اظهار داشت: یکی از طرح‌های بسیار بزرگ و عمده دولت محرومان بحث نهضت ملی مسکن و احداث مسکن است که از 4 میلیون واحد مسکنی که قرار است طی مدت چهار سال توسط دولت ساخته شود 360 هزار واحد آن به کمیته امداد اختصاص داده‌شده است.

وی بیان کرد: 40 هزار واحد از این واحدهای مسکونی قرار است در قالب تفاهم‌نامه چهارجانبه بین کمیته امداد، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن احداث شود که سهم استان کرمان ۳۲۰۰ واحد است که در این گردهمایی که با حضور مدیرکل و کارشناسان بنیاد مسکن برگزار شد با یک هماهنگی و همدلی هم‌قسم شدیم در این نهضت ملی شرکت کنیم و به امید خدا مشکل مسکن بخش عمده‌ای از مددجویان را برطرف کنیم.

عسکری نژاد خاطرنشان کرد: سال گذشته در قالب پروژه پنج هزار واحدی قسمت عمده‌ای از مشکلات مددجویان در حوزه مسکن برطرف شده و ان‌شاءالله با احداث این ۳۲۰۰ واحد مسکونی مشکل مسکن تعداد زیادی از مددجویان نیز برطرف خواهد شد.

علی‌اکبر سلطانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان نیز در این گردهمایی بابیان اینکه وظیفه‌داریم در جهت حل مشکل مسکن محرومان تلاش کنیم گفت: به‌طورجدی پیگیر حل مشکل مسکن محرومان به‌ویژه مددجویان کمیته امداد با همکاری امدادگران این نهاد هستیم.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین برنامه ما برای شروع کار به‌خصوص در روستاهای که بنیاد مسکن متولی کار است تأمین زمین و نهاده‌های مسکن ازجمله پروانه، تسهیلات، کمک‌های بلاعوض و خدمات مهندسی است.

 سلطانی نژاد ادامه داد: تفاهم‌نامه ملی داریم که در استان برنامه‌ریزی کردیم به‌خوبی کار را پیش ببریم و هدفمان این است در کوتاه‌ترین زمان هم زمین و هم‌نهادهای اولیه را فراهم کرده و برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی مسکن احداث کنیم.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 129068

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129068/۳۲۰۰-واحد-مسکن-مددجویی-کمیته-امداد-کرمان-احداث-می-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir