تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۰
۰
plusresetminus
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری رفسنجان در حال آماده‌سازی برای لیگ برتر است

مجید زین الدینی گفت: نصب چمن مصنوعی و طبیعی ورزشگاه ۱۵ هزارنفری مرکز این شهرستان درحال انجام و این مکان درحال آماده سازی برای بازی های لیگ برتر و احتمالا رقابت های بین المللی است.
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری رفسنجان در حال آماده‌سازی برای لیگ برتر است
به گزارش راه آرمان؛ مجید زین الدینی در آیین تجلیل از خبرنگاران در محل هتل جهانگردی رفسنجان بیان کرد: ساخت این ورزشگاه از سال ۸۴ آغاز اما بنا به دلایلی احداث آن متوقف شد و مجدد از سه سال پیش تکمیل آن در دستور کار باشگاه صنعت مس رفسنجان قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: تا سال گذشته تمرین تیم فوتبال مس رفسنجان در ورزشگاهی واقع در منطقه لاهیجان شهرستان رفسنجان انجام می شد که با رایزنی ها توانستیم مجوز انجام بازی ها و تمرین را در ورزشگاه سرچشمه دریافت کنیم و تا کنون چند بازی هم در این ورزشگاه انجام شده است.
 
زین الدینی در ادامه با تشریح اقدامات باشگاه صنعت مس در تجهیز سالن ها و اماکن ورزشی شهرستان بیان کرد: بازسازی و تجهیز سالن ها و اماکن ورزشی شهرستان در حد استانداردهای ملی و بین المللی انجام شده و در اختیار هیات های ورزشی اعم از والیبال، کاراته، کشتی، ورزش زورخانه ای و غیره قرار گرفته است.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان ادامه داد: تعداد سالن هایی که تجهیز شده ۶ مورد شامل سالن های ۹ دی، تختی، عدالت، حجاب، سعادت آباد و سالن وزنه برداری تختی است که ۲ سالن ۹ دی و تختی در سطح استانداردهای بین الملل تجهیز شدند.
 
وی اظهار کرد: تا سال گذشته این سالن ها در اختیار عده ای بود که به طور فاجعه باری تخرب شده بودند لذا در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی، باشگاه صنعت مس رفسنجان آنها را تجهیز کرد و در اختیار هیات های ورزشی قرار داد.
 
در ادامه محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان هم اظهار کرد: طی سه سال اخیر تمامی تلاش ها را به منظور صعود تیم به لیگ برتر انجام دادیم.
 
وی افزود: در این مدت رتبه های هشتم و ششم لیگ برتری نصیب این تیم شده و امیدواریم تیم در لیگ آسیا راه یابد و موجبات نشاط مردم ایران و شهرستان را فراهم آورد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcjahevtuqe8yz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما