تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۰
۰
plusresetminus
حسین سعیدنیا از افتتاح ۳۲ طرح خدماتی و عمرانی در فهرج بمناسبت هفته دولت خبر داد.
افتتاح ۳۲ طرح خدماتی و عمرانی در فهرج به مناسبت هفته دولت
به گزارش راه آرمان؛ حسین سعید نیا فرماندار فهرج طی گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت گفت: این هفته مجالی برای ارائه عملکرد و دستاوردهای دولت در بخش های مختلف به مردم است.

وی افزود: در نخستین روز این هفته غبارروبی گلزار شهدای شهر فهرج، دیدار با امام جمعه محترم، دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی برنامه ریزی و اجرایی شد.

سعیدنیا با اشاره به حضور دستگاه های اجرایی در نماز جمعه این هفته و ارائه گزارش فرماندار به مردم بیان کرد: بعد از نماز عصر برپایی میز خدمت را داریم و طی آن کلیه مدیران دستگاه های اجرایی پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم در حوزه کاری خود هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان فهرج در ادامه از حضور مدیران دستگاه های اجرایی در روستاهای بخش نگین کویر و بخش مرکزی برای رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به مطالبات بحق مردم خبر داد.

وی همچنین از ویزیت رایگان بیماران بعنوان دیگر برنامه های هفته دولت نام برد و اظهار کرد: در روز یکشنبه ۶ اردیبهشت علاوه بر تجلیل از‌ کارمندان نمونه ادارات، دیدار چهره به چهره فرماندار و روسای ادارات با مردم‌ در محل کار را نیز خواهیم داشت.

سعیدنیا همچنین به افتتاح چندین پروژه در نقاط مختلف شهرستان اشاره کرد و گفت در هفته دولت ۳۲ طرح خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

فرماندار فهرج اضافه کرد: همچنین دو طرح آموزشی، رفاهی و خدماتی با اعتبار اولیه ۱۷ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی در پایان از نشست خبری با اصحاب رسانه خبر داد و خاطرنشان کرد: طی این نشست گزارش کاملی از عملکرد یکساله دولت محترم بخصوص ۶ ماهه حضور خودم بعنوان خادم مردم شهرستان فهرج به خبرنگاران ارائه می شود.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdchwwnzw23nivd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما