تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۸
۰
plusresetminus
درسفرسرپرست اداره کل امورمجلس ودولت سازمان تأمین اجتماعی کشور به رابر مطرح شد؛

رابر صاحب درمانگاه تأمین اجتماعی می‌شود/ خدمات رایگان به بیمه شدگان تأمین اجتماعی

حسن ضابطی گفت: در حال حاضر برای تسریع در خدمات رسانی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی بصورت فوری طی تفاهم‌نامه ای با بیمارستان شهرستان بیمه شدگان تأمین اجتماعی از خدمات رایگان برخوردار می شوند.
رابر صاحب درمانگاه تأمین اجتماعی می‌شود/ خدمات رایگان به بیمه شدگان تأمین اجتماعی
به گزارش راه آرمان ؛ حسن ضابطی سرپرست اداره کل امورمجلس ودولت سازمان تامین اجتماعی کشور و مهرزاد اکبر پور مدیرکل هماهنگی امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی کشور در سفر به رابر ضمن بازدید از اداره تأمین اجتماعی رابر در نشستی به بررسی مسائل و مشکلات تأمین اجتماعی شهرستان پرداخته شد.
 
 
حسن ضابطی سرپرست اداره کل امورمجلس و دولت سازمان تامین اجتماعی کشور در این نشست با تبریک هفته دولت، پیرامون خواسته مسئولین در خصوص احداث ساختمان این اداره و درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان رابر، گفت: برای احداث درمانگاه باید استانداردهای جمعیتی وجود داشته باشد و با توجه به اینکه رابر زادگاه سردار دلها است این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار می‌گیرد.
 
 
وی ادامه داد: در حال حاضر برای تسریع در خدمات رسانی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی بصورت فوری طی تفاهمنامه ای با بیمارستان شهرستان بیمه شدگان تأمین اجتماعی از خدمات رایگان برخوردار می شوند.
 
ضابطی با اشاره به ساخت ساختمان تأمین اجتماعی شهرستان رابر که در سال های گذشته اعتبار ساخت مصوب شده، گفت: خرید زمین در دستورکار ویژه قرار می گیرد تا کارکنان وبیمه شدگان تأمین اجتماعی شهرستان از فضای اداری مناسب بهره مند شوند.
 
 
مهرزاد اکبرپور مدیرکل هماهنگی استانهای سازمان تامین اجتماعی کشور نیز در این نشست با قدردانی از مسئولین شهرستان و کارکنان و بیمه شدگان تأمین اجتماعی شهرستان گفت: کار رئیس وکارمندان تأمین اجتماعی شهرستان رابر در این فضای محدود استیجاری به نوعی ایثارگرانه است.
 
وی افزود: خدمات رسانی به ۵ هزار بیمه شده اصلی و قریب ۱۴هزار بیمه شده تبعی در فضای ۶۰متری بسیارسخت است که تلاش داریم هرچه سریعتر احداث ساختمان این اداره در دستور کار قرار گیرد.
 
اکبرپور با اشاره به ظرفیت ها، گفت: با برنامه ریزی، اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و تبیین اهداف سازمان شاخصه های مختلف سازمان را تشریح تا با افزایش بیمه شدگان بتوان امکانات بیشتری برای شهرستان جذب کنید.
 
حسین آقاملایی فرماندار رابر در این نشست با مطالبه درمانگاه تأمین اجتماعی خواسته بحق مردم شهرستان رابر گفت: شهرستان رابر زادگاه سردار دلها، مأمن ۳۵۶شهید والامقام دیگر با دارابودن دومین روستای نمونه شهید داده کشوری گنجان مردمانش برگردن نظام دین دارند.
 
وی افزود: اداره تأمین اجتماعی نیز با کمترین امکانات به بیمه شدگان خدمات رسانی می کند که باید توجه ویژه به احداث ساختمان این اداره در شهرستان رابر شود.
 
آقاملایی بااشاره به اینکه مردم رابر، مردم قانعی هستند که طلبکارنظام نیستند گفت: نگاه مردم رابربه ولایت است.
 
وی با بیان اینکه شهرستان رابرصنعتی ومعدنی نیست افزود: دامداری، کشاورزی وصنایع دستی غالب معیشت مردم این منطقه است که باخشکسالی های اخیر مشکلات فراوانی دارند، لذا می طلبد به مردم زادگاه سردار دلها به نحو احسن خدمت رسانی کنیم.
 
آقاملایی با بیان اینکه بیمه شدگان تأمین اجتماعی شهرستان برای دریافت خدمات رایگان باید مسافت ۳۵کیلومتری شهرستان بافت را طی کنند از مسئولین مربوطه خواستار شد: نسبت به راه اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی درشهرستان اقدام کنند.
 
صادقی نژاد رئیس تامین اجتماعی رابر نیز احداث‌ساختمان تأمین اجتماعی، تخصیص سهمیه بیشتر به مشاغل قالیبافی، زنبورداری و خادمین مساجد را بعنوان مهمترین درخواست های این اداره عنوان کرد.
 
گفتنی است؛ در ادامه سفر حسن ضابطی سرپرست اداره کل امورمجلس ودولت سازمان تامین اجتماعی کشور و مهرزاد اکبر پور مدیرکل هماهنگی امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی کشور با همراهی فرماندار و رئیس شعبه تأمین اجتماعی رابر باحضور در گلزار شهدای روستای قنات ملک تجدید پیمان کرده و با قرائت فاتحه بر مزار والدین سرداردلها ادای احترام کردند.
 
 
 
 
خ
 
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcbg9b88rhb58p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما