تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۹
۰
plusresetminus
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: مدیران شیوه مدیریتی در زمان بحران را یاد بگیرند و باید از مدیران در زمان انتصاب تست مدیریت با مرجعیت نامه امیرالمومنین علی (ع) به مالک اشتر گرفته شود.
مدیران شیوه مدیریتی در زمان بحران را یاد بگیرند
به گزارش راه آرمان ؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در این دیدار  با مسئولان شهرستان رابر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام بویژه شهیدان رجایی و باهنر و آرزوی توفیق برای دولتمردان گفت: علت شهرت شهیدرجایی، عمل به سیره عملی موالی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) و پیروی ازولایت فقیه بود.
 
وی نیاز مدیران امروز را سیره عملی مولی الموحدین علی (ع) دانست و به عهد نامه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر برای حاکمان اسلامی اشاره کرد.
 
امام جمعه رابر بیان کرد: ساده زیستی در زندگی شهید رجایی موج می زند؛ نظام ما به سیره شهید رجایی نیازدارد خوشبختانه دولتی بر روی کارآمده که سیره شهید را دنبال می کند.
 
وی، همچنین با اشاره به حضور رئیس جمهور بصورت سرزده در سیل جنوب و دیدار با خانواده های سیل زده گفت: وقتی مردم مدیر مملکت را در کنارخود ببینند؛ امیدوار می شوند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی، در ادامه با قدردانی از حضور مدیران جهادی رابر در سیل اخیر منطقه عشایری سرمشک، عنوان کرد: اگرچه رابر از زیرساخت ها وامکانات امدادی مناسب برخوردار نیست و در مجموع کمک چشمگیری به عشایرنشده، اما حضور میدانی مدیران شهرستان در لحظات اولیه سیل در کنار مردم منطقه جای قدردانی دارد.
 
وی، با بیان اینکه مدیران نباید وقت تنظیم شده برای دیدار های مردمی داشته باشند از مسئولان شهرستان خواستار شد: تکریم ارباب رجوع را در دستور کار ویژه خود قراردهند و درب اتاق مدیران به روی مردم باز باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی اظهار کرد: مدیران شیوه مدیریتی در زمان بحران را یاد بگیرند و باید از مدیران در زمان انتصاب تست مدیریت با مرجعیت نامه امیرالمومنین علی (ع) به مالک اشتر گرفته شود.
 
وی، مبنای دولت انقلابی سیزدهم را شایسته سالاری خواند و گفت: در دولت سیزدهم منفعت عمومی مدنظر است واتمام پروژه های نیمه تمام دولت های قبل دراولویت کاری مسئولین است.
 
حسین آقاملایی فرماندار رابر نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته دولت از همراهی وهمکاری امام جمعه مردمی باکلیه مسئولان شهرستان قدردانی و ابراز امیدواری کرد: همچون گذشته با رهنمودهای امام جمعه شهرستان بتوان گام‌های موثری درجهت پیشبرد اهداف و زیرساخت های عمرانی وفرهنگی شهرستان برداریم.
https://armanekerman.ir/vdccxoqsi2bqis8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما