تاریخ انتشار :شنبه ۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۲
۰
plusresetminus
گفت: با اجرای کامل طرح جامع پیشگیری از سرقت، آمار سرقت را به کمترین میزان خواهد رسید.
عملکردها دستگاه‌ها را به صورت منظم رصد خواهیم کرد/ نقش بی بدیل ادارات در کاهش آسیب های اجتماعی
به گزارش راه آرمان؛ رضا یعقوبی در آیین رونمایی از طرح جامع پیشگیری از سرقت در شهرستان زرند با اعلام اینکه دستگاه قضائی برای کاهش زندانیان، مجازات‌های جایگزین دارد اما در جرایمی مانند سرقت، تجاوز به عنف، شرارت و حمل سلاح گرم و سرد، آدم ربائی و اقدام علیه امنیت دون هیچ ملاحظه ای و با شدیدترین وجه مجازات را اعمال خواهد کرد، تا بساط این نوع ناهنجاری ها از جامعه ی دیندار و با فرهنگ شهرستان زرند برچیده شود.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند ادامه داد: بزودی تاثیر این طرح را شهروندان خواهند دید چرا که در این طرح تمام جوانب اندیشیده شده و انشاءالله آمار سرقت در شهرستان به کمترین میزان خواهد رسید.  

مدعی العموم  امنیت و توسعه را لازم و ملزوم  هم دانست و گفت: برای کاهش معضلات اجتماعی باید توسعه شهرستان در تمام جنبه ها به حد مورد انتظار برسد و تاثیر این دو مورد، بر روی یکدیگر کاملا مشخص است. وی افزود:هر چه امنیت افزایش یابد شاهد توسعه ی بیشتر خواهیم بود و در مقابل هر چقدر آمار بزه و ناامنی در جامعه بیشتر شود چرخ توسعه کند و متوقف خواهد شد.

 سرپرست دادستانی به نقش ادارات در طرح پیشگیری از سرقت و سایر آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: بصورت منظم و مشخص عملکردها دستگاه‌ها را رصد خواهیم کرد و در صورت اهمال احتمالی دستگاهها، بلافاصله بر علیه بالاترین مقام  دستگاهی که ترک فعل کرده است اعلام جرم خواهیم کرد.

 یعقوبی از نقش امر به معروف و نهی از منکر و وظیفه دستگاه‌های فرهنگی به عنوان راهی بسیار موثر در پیشگیری از سرقت نام برد و خاطرنشان کرد: با تمام قدرت از ضابطین قضائی که نقش قانونی خود را انجام دهند، حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdceeo8z7jh8wzi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین