تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۹
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه صبحگاه مشترک اداری با حضور کارکنان مدیریت آموزش و پرورش نواحی یک و دو، استثنایی، عشایری و مرکز پژوهش های علمی -آموزشی آموزش و پرورش استان گفت: احترام به ارباب رجوع مهمترین اصل در انجام خدمت خالصانه است.
احترام به ارباب رجوع مهمترین اصل در انجام خدمت خالصانه است
به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: یاد همه شهدا را گرامی می داریم که به برکت نظام و انقلاب امروز بارقه های امید در دل مردم هر روز روشن تر می شود. 

وی افزود: احترام به ارباب رجوع و گم نکردن خود مهمترین اصلی است که باید در انجام مسئولیت به آن توجه کنیم، بعضی افراد با پذیرش پست و مسئولیت خود را گم و گذشته خود را فراموش می کنند و با مردم و ارباب رجوع ها برخوردی از سر منت و بداخلاقی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: حتی اگر نمی توانیم  برای ارباب رجوع کاری از پیش ببریم، حداقل با روی خوش و اخلاق پسندیده باید با وی برخورد کنیم.

رضایی گفت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه های اخلاص، ایمان و تقوا بودند که الگوهای بی نظیری برای همه دولتمردان می توانند باشند.

بر پایه این گزارش، در مراسم صبحگاه مشترک اداری اداره کل که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، سردار حسنی سعدی مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران و از آزادگان استان به شرح زندگی نامه مختصری از شهیدان رجایی و باهنر و ذکر خاطراتی از آزادگان استان پرداخت.

شایان ذکر است، این مراسم با تجلیل جمعی از آزادگان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان همراه بود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcb09b8srhb58p.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین