تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۳
۰
plusresetminus
همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح بزرگترین پروژه گازرسانی کشور در جیرفت

هدیه‌ای دیگر از دولت مردمی به مردم شهرستان جیرفت اختصاص داده شد، عملیات اجرایی بزرگترین پروژه گازرسانی کشور در استان کرمان و بخش ساردوئیه جیرفت آغاز شد.
افتتاح بزرگترین پروژه گازرسانی کشور در جیرفت
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ در جلسه ویدئوکنفرانس روز یکشنبه با حضور جواد اوجی وزیر نفت، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، بزرگترین پروژه گازرسانی کشور در استان کرمان و بخش ساردوئیه جیرفت افتتاح شد.

منوچهر فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در جلسه ویدئو کنفرانس گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به ۳ شهر، ۲۷۴ روستا و ۷۱۲ صنعت با اعتباری بالغ بر ۱۶۵۰ میلیارد تومان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در این آئین افزود: افتتاح ۳۴۵۰ میلیارد تومان و کلنگ‌زنی ۱۶۵۰ میلیارد تومان پروژه‌های‌ گازرسانی استان کرمان انجام شد.


وی بیان کرد: این افتتاح بزرگ کشوری که در کل استان کرمان اجراء می‌شود به مناسبت هفته دولت با ارتباط ویدئوکنفرانس با وزیر نفت و با حضور استاندار کرمان از شهر درب‌بهشت بخش ساردوئیه انجام شد.

فلاح مطرح کرد: این پروژه‌ها ۶۵ هزار خانوار را تحت پوشش قرار می‌دهند که کار بسیار ارزشمند و عظیمی در کل استان کرمان را رقم خواهد زد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های گازرسانی در بخش ساردوئیه جیرفت گلنگ‌زنی می‌شود و به حول و قوه الهی شروع کار با همراهی دولت مردمی رونق خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: در استان کرمان فرآیند گازرسانی به طور عمده و با سرعت بسیار زیادی نسبت به کل کشور پیشتازی می‌کند و این رشد ۶ درصدی کرمان را از کل کشور نیز متمایز کرده است.

فلاح خاطرنشان کرد: با مدیریت و کار جهادی پروژه بزرگ گازرسانی در مناطق جنوبی با سرعت هر چه بیشتر آغاز خواهد شد تا مردم این مناطق هر چه زودتر از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی مطرح کرد: شرکت گاز استان کرمان در یکسال گذشته توانسته است نسبت به اجرای خطوط لوله و انشعاب گاز در سطح استان کرمان موفق عمل کند و در حال حاضر در بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت این فرآیند به نحو مطلوب اجراء خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ظرفیت پذیرش اشتراک جدید را در کل استان کرمان بی‌نظیر دانست و افزود: بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت به ممع مشترکین جدید اضافه خواهد شد تا مردم از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

انتهای پیام/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcfv1dy1w6d0ya.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما