تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۸
۰
plusresetminus
پیش از ظهر امروز جانشین فرماندهی سپاه نرماشیر به اتفاق جمعی از پرسنل به مناسبت هفته دولت با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.
دیدار جانشین فرماندهی سپاه نرماشیر با فرماندار به مناسبت هفته دولت
به گزارش "راه آرمان" پیش از ظهر امروز جانشین فرماندهی سپاه نرماشیر به اتفاق جمعی از کارکنان  با فرماندار این شهرستان به مناسبت هفته دولت دیدار کردند.

دراین دیدار احسان نظام آبادی جانشین فرماندهی سپاه نرماشیر ضمن گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: دولت جدید یک دولت مردمی و با دیدگاه انقلابی است.

وی افزود:مسئولان پایه های نظام  و انقلاب هستند و با روحیه جهادی و کارجهادی باید به رفع مشکلات مردم بپردازیم.

نظام آبادی بابیان اینکه سپاه در کنار دولت است برای خدمت رسانی به مردم،اذعان کرد: هدف دولت همان هدف سپاه و بسیج است و رکن اصلی ما خدمت رسانی به مردم است و ما آمده ایم تا خدمت کنیم.

در ادامه این دیدار مهندس حمیدطبسی نژاد فرماندار شهرستان نرماشیر ضمن قدردانی از حضور پاسداران، گفت: تعامل سپاه و دولت در شهرستان مشکلات بزرگی از مردم را رفع کرده است.

وی افزود:سپاه بازوی توانمندی برای خدمت رسانی است.

طبسی نژاد بیان اینکه به مردم باید احترام گذاشت وما خدمتگذار مردم هستیم، بیان کرد:ما جهادگرانه در کنار سپاه و بسیج نوکر و خدمتگذار مردم هستیم و به مشکلات آن ها خواهیم پرداخت.

فرماندار نرماشیر اذعان کرد:پیگیری رفع تنش آبی توسط سپاه شهرستان بزرگترین خدمت است به مردم و این امر اقتدار سپاه را نشان داد.

انتهای پیام/برجی https://armanekerman.ir/vdciy3azzt1arz2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما