تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۶
۰
plusresetminus
علی پرورش گفت: مدیر باید در میدان باشد تا مشکلات به صورت ریشه ای حل شوند و در حوزه کشاورزی به دنبال مدیر میدانی هستیم، مدیری که در بین کشاورزان باشد.
طرح کدینگ در مرحله آزمایش است/در رودبارجنوب به دنبال انتصاب مدیران بومی و میدانی هستیم
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب،علی پرورش فرماندار رودبارجنوب در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای با گرامیداشت یاد شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مرز داران حقیقت، آگاهی و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی اظهار کرد: هدف از روز خبرنگار گرامیداشت و ارج نهادن به خدمات این قشر است که در طول سال نسبت به اطلاع‌رسانی خدمات نظام به مردم و بیان مسائل و مشکلات موجود انجام وظیفه می‌کنند.

فرماندار رودبارجنوب خبرنگاران را خدمت گذاران بی‌منت و زبان گویای بیان مشکلات و مسائل جامعه و مردم و انتقال دهنده به مسئولین در طول شبانه روز دانست و افزود: خبرنگاران بدون هیچ گونه چشم داشتی در گرما و سرما و بدترین شرایط اولین و آخرین کسانی می‌باشند که در کنار مردم حضور دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شغل خبرنگاری را در امتداد شغل انبیاء دانست و متذکر شد: رسالت خبرنگاری بسیار سنگین و حائز اهمیت و خبرنگاران باید اخبار را به صورت صادقانه و در عین حال با رعایت امانت داری به سمع و نظر مردم برسانند و این قشر با روایت درست و بیان حقایق در حال جهاد تبیین هستند.

فرماندار رودبارجنوب با بیان اینکه امروز نقش اصحاب رسانه، در ایستادگی در برابر امواج و فریب دشمنان بیش از همیشه مهم است، بیان کرد: بدون تبیین حقایق، افکار عمومی در ظلمت و فضای غبارآلود باقی خواهد ماند و ما نباید با نگاه بسته به موضوعات نگاه کنیم و اجازه دهیم که بیگانگان از این فرصت سوء استفاده کنند.

پراکندگی روستا ها خدمت رسانی را مشکل کرده است

پرورش با بیان اینکه شهرستان رودبارجنوب محرومیت تاریخی دارد،گفت: پراکندگی روستاها خدمت رسانی را مشکل کرده است و حل مشکلات نیازمند حرکت جهادی است.

وی با بیان اینکه در رودبارجنوب فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد، بیان کرد: به دنبال راه اندازی کشتارگاه صنعتی دررودبارجنوب هستیم و در این رابطه با چند نفر از سرمایه گذاران بومی جلسه برگزار کردیم.

در رودبار جنوب به دنبال مدیران میدانی هستیم

فرماندار رودبار جنوب در پاسخ به این سوال خبرنگاران که برای ساماندهی کشاورزی منطقه چه برنامه ای دارید،گفت: اگر کشاورزی رودبارجنوب درست شود همه مشکلات به دنبال آن حل خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیر باید در میدان باشد تا مشکلات به صورت ریشه ای حل شوند و در حوزه کشاورزی به دنبال مدیر میدانی هستیم،مدیری که در بین کشاورزان باشد.

فرماندار رودبارجنوب تصریح کرد: با توجه به اینکه شغل اکثریت مردم منطقه کشاورزی است باید الگوی کشت در این منطقه تغییر کنند.

رودبارجنوب جز رتبه های برتر تولید گندم در استان است

پرورش در پاسخ به این سوال خبرنگاران که در حوزه کشاورزی چه برنامه های در نظر دارید،افزود: در جلسه هفته گذشته رئیس جهاد کشاورزی جنوب کرمان به شهرستان گفتیم که  رودبار جنوب در بیشتر محصولات کشاورزی نظیر حنا،گندم،گوجه و ... رتبه برتر در سطح کشور را دارد ولی هنوز در کشور ناشناخته است.

وی خاطر نشان کرد: جهاد کشاورزی جنوب کرمان باید تلاش کند که رودبارجنوب در سطح کشوری شناخته شود و از مسئولان درخواست کردیم که برای این کار جشنواره حنا را در شهرستان برگزار کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبارجنوب گفت: با توجه به اینکه رودبار جز تولید کنندگان برتر در تولید گندم است بیشتر اوقات ما با کمبود آرد مواجه هستیم.

در پست های مدیریتی از نیروهای بومی استفاده خواهد شد

پرورش در پاسخ به این سوال خبرنگاران که چرا با تغییر دولت هنوز خیلی از مدیران دولت قبل پست مدیریتی دارند،گفت: در رودبارجنوب نیروهای بومی توانمندی وجود دارد و در پست های مدیریتی از نیروهای بومی استفاده خواهیم کرد.

طرح کدینگ در مرحله آزمایش است و نیاز به چکش کاری دارد 

وی با بیان اینکه اجرای طرح کدینگ برخلاف میل باطنی بود ولی برای ساماندهی اوضاع موجود باید تنها راه اجرای این طرح بود،عنوان کرد: صف های طولانی در پمپ بنزین ها وجود داشت و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود که با اجرای این طرح تا حدودی کمبود بنزین رفع شده است.

فرماندار رودبارجنوب خاطرنشان کرد: ۳ کارت سوخت آزاد برای جایگاه سوخت صاحب الزمان(عج)و ۱ کارت سوخت آزاد هم در اختیار پمپ بنزین سید مظفر در مرکز شهر ۲ کارت آزاد  برای پمپ بنزین های زهکلوت در نظر گرفتیم،که مردم دچار مشکل نشوند.

وی بیان کرد: اجرای طرح کدینگ در مرحله آزمایشی قرار دارد و برای قطعی شدن نیاز به چکش کاری دارد.

مسئولیت گرفتیم که پاسخگوی مطالبات مردمی باشیم

فرماندار رودبارجنوب اظهار کرد: پاسخگوی مطالبات مردمی در هر شرایط خواهیم بود،و عقیده ام این است که در هنگام بروز مشکلات باید در کنار مردم باشیم.

قرار داد منطقه ویژه اقتصادی جازموریان بسته شد

پرورش عنوان کرد: قرار داد منطقه ویژه اقتصادی جازموریان با ۳ شرکت بزرگ بسته شد و امیدواریم این مهم تا پایان سال ۱۴۰۱ به سرانجام برسد

افتتاح دبیرخانه تالاب بین المللی جازموریان 

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبارجنوب اظهار کرد: مشکلات زیست محیطی تالاب بین المللی جازموریان حل شده است و به کمیسیون رفته است.

عملیات ساخت پارک بزرگ شهر آغاز شده است

فرماندار رودبار رودبارجنوب در پاسخ به این سوال خبرنگار راه آرمان نبود تاب کودکان را بیتاب کرده است،گفت: عملیات ساخت پارک بزرگ شهر در مرحله دوم سالمی ها آغاز شده است.

بخشدار زهکلوت بزودی انتخاب می شود

پرورش نبود بخشدار موجب نگرانی مردم زهکلوت شده است،اظهار کرد: انتخاب بخشدار از مطالبات بحق مردم است و طی هفته هلی آینده بخشدار این شهر انتخاب می شود.

فرماندار رودبارجنوب بیان کرد: رفع مشکل اینترنت و شبکه های تلفن همراه زهکلوت و دهستان کوهستان در دستور کار وزیر ارتباطات قرار دارد.

قرار نگرفتن در ردیف اعتبار ملی علت عقب ماندگی باند دوم محور رودبار_بهادر آباد است

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبارجنوب گفت: ساخت باند دوم محور رودبار به بهادر آباد به دلیل اینکه از طریق اعتبارات شهرستان ساخت می شود و در ردیف اعتبارات ملی نیست عقب مانده است که طی ماههای آینده به طور کامل به بهره برداری می رسد

باند دوم رودبار به زهکلوت در حال پیگیری است

پرورش ادامه داد: سفررئیس جمهور برکات زیادی را برای شهرستان در حوزه راه داشت که ساخت پل های مسیر زهکلوت به دلگان،ساخت پل ۲۲ دهانه وردی شهر زهکلوت،زیر سازی و آسفالت جاده کوهستان از جمله آنهاست.

۱۲رشته قنات در حوزه برجک احیا می شود 

فرماندار رودبارجنوب با بیان اینکه سیل خسارات زیادی را به قنوات وارد کرد،افزود: ۵میلیارد تومان برای احیای ۱۲ رشته قنات در تخصیص یافته است.

وی افزود: برای تکمیل مسکن های نیمه کاره در روستاها قرار شد در نطر بگیرند،پیگیری خواهیم کرد که این مهم صورت بگیرد.

فرماندار رودبارجنوب در پایان افزود: برای تحول در حوزه فضای شهر نیز جلساتی را با شهردار و اعضای ان گرفته ایم که تحولی ایجاد شود.

در پایان جلسه فرماندار رودبارجنوب با اهدای لوح تقدیر از خدمات خبرنگار قدر دانی کرد.


انتهای پیام/پ
  https://armanekerman.ir/vdccmoqsp2bqis8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما