تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۶
۰
plusresetminus
محمود معناصری گفت: اولویت اول شهرداری جیرفت توجه به مناطق کمتر توسعه یافته با کمبودهای زیاد است.
راهبرد شهرداری جیرفت توجه به محلات و مناطق کمتر توسعه یافته است
محمود معناصری شهردار جیرفت در گفتگو با "راه آرمان" از جیرفت گفت: بازدید از پروژه‌ها و واحد‌های شهرداری را از اولویت‌های کاری شهرداری عنوان کرد و افزود: تسریع در روند زیباسازی شهر جیرفت مورد تأکید مجموعه خدوم شهرداری است.

شهردار جیرفت افزود: بازدید از پروژه‌های شهری یکی از مؤلفه‌های رشد و پیشرفت در طرح‌ها پروژه است که باید با نظارت و پیگیری دقیق همراه باشد.

وی عنوان کرد: شهر فقط بنا و ساختمان نیست بلکه همراهی و حل مشکلات مردم است که شاکله و موجودیت شهر را می‌سازد.

معناصری اظهار کرد: اولویت شهرداری جیرفت توجه به مناطق و محله‌های کمتر توسعه یافته است و در همین راستا تمام تلاش مجموعه شهرداری اجرای پروژه‌های زیرساختی در این مناطق است.

تجهیز واحد اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی و حمل و نقل درون شهری به جامعه مورد توجه است

شهردار جیرفت با اشاره به راه‌اندازی واحد اتوبوسرانی شهرداری جیرفت بیان کرد: تجهیز واحد اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی و حمل و نقل درون شهری به آحاد جامعه مورد توجه قرار می‌گیرد و این ناوگان حمل و نقل شهری سعی می‌شود که بهسازی و همگام با توسعه روند شهری قرار گیرد.

وی مطرح کرد: با توجه به اینکه فضا و محیط شهری باید دلنشین و زیبا باشد لزوم نشاط بخشی به شهر نسبت به گلکاری و زیباسازی سطح شهر اقدام خواهد شد.

معناصری توجّه به کارهای فرهنگی ماندگار را در شهرستان جیرفت از مهمترین امورات عنوان کرد و افزود: فعالیّت بیشتر در کارهای فرهنگی خصوصاً در ایام ماه محرم، ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از بهترین و شایسته‌ترین کارهای فرهنگی به شمار می‌آید.

وی جیرفت را به عنوان شهری شهید پرور دانست و گفت: افتخار دارا بود شهدای والامقام شهرستان جیرفت باعث شده است این شهرستان از جایگاه رفیع و والایی برخوردار شود.

جیرفت از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه بسیار خوبی برخوردار است

معناصری در ادامه بیان کرد: شهر جیرفت از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه بسیار خوبی برخوردار است که باید با آنها توجه بیشتری شود تا در جهت شکوفایی این استعدادها گام مهمی برداشته شود.

وی مردم جیرفت را بسیار عزیز و قدرشناس برشمرد و مطرح کرد: مردم جیرفت با اصالت و دیرینه قدیمی و کهنی که دارند از نجابت و بزرگواری خاصی برخوردار هستند که همین امر موجب شده روحیه ما در زمینه خدمت‌رسانی خستگی ناپذیر شود.

شهردار جیرفت عنوان کرد: یکی از مقوله‌هایی که جلوه خاص و زیبایی به شهر می‌دهد فضای سبز آن است که شهرداری با طرح و ایده‌های جدیدی که در این زمینه دارد صحنه بسیار زیبایی را به نمایش خواهد گذاشت.

وی از برنامه‌های طولانی مدت خود در آینده نزدیک گفت و با اظهار امیدواری رویکرد اصلی این مسیر را فقط خدمت رسانی به مردم عنوان کرد.

با روحیه جهادی مسیر هموارتر می شود

معناصری تمام همّت مجموعه شورای اسلامی و شهرداری را همگام با خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: روحیه جهادی که وجود دارد تلاش و پشتکار این مجموعه را دوچندان کرده است که با حرکت خود مسیر هموارتر خواهد شد.

شهردار جیرفت تأکید کرد: عقب افتادگی‌هایی در برخی از نقاط شهر مشاهده می‌شود که باید هر چه سریع‌تر آنها رفع شود تا مردم در آسایش و آرامش بیشتری قرار گیرند.

وی عنوان کرد: شهرداری جیرفت برای آینده برنامه‌های بسیار خوبی را پیش بینی کرده است که ان‌شاءالله با تحمل و صبر و همدلی آنها محقق خواهند شد تا مردم از ما راضی باشند.

معناصری حس خدمت به مردم را حسی بسیار دوست داشتنی و ارزشمند دانست و افزود: مردم همیشه در کنار ما بوده‌اند و این همراهی در روحیه ما اثرگذار است و موجب شده که اکثر توقعات مردمی را به نحو مطلوب برطرف شود.

شهرداری خط مقدم عمران و آبادانی هر شهری است

شهردار جیرفت گفت: شهرداری خط مقدم عمران و آبادانی هر شهری است که با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و متخصص اکثر نیازهای شهری را برطرف خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها در پیشبرد اهداف ادارات و نهادهای دولتی نقش بسزایی را می‌توانند ایفاء کنند و این ایفای نقش موجب بازآفرینی شهری و ارائه خدمات دولت به مردم را رقم خواهد زد.

معناصری در ادامه اظهار کرد: در جهت بهبود وضعیت تجهیزات آتشنشانی بحمدالله به یاری خداوند متعال یک ساختمان مجهز جدید و تازه ساز به این واحد اختصاص داده شده است که در مواقع بروز بحران و مشکل با تجهیزات کامل اقدام کنند.

شهردار جیرفت مطرح کرد: یکی از اولویت‌های شهرداری جیرفت رسیدگی به مشکلات مردم جامعه است و تاکنون بخش عظیمی از این مشکلات با برنامه‌ریزی از دوش مردم شهرستان برداشته شده است.

چیدمان و مبلمان شهری جیرفت از نظر بصری جلوه خوبی دارد

وی چیدمان و مبلمان شهری جیرفت را از نظر بصری با جلوه خوب ارزیابی کرد و گفت: شهر جیرفت با توجه به اینکه از دیرباز مورد توجه همه هنرمندان بوده است در حال حاضر نیز سعی شده است که از هنرمندان و مهندسان جیرفتی در این باره کمک گرفت.

معناصری عنوان کرد: عملیات آسفالت معابر و کوچه‌های محله مالک اشتر آغاز گردیده است و تاکنون به حول و قوه الهی پیشرفت خوبی داشته است.

شهردار جیرفت با بیان راهبرد شهرداری جیرفت در توجه به محلات و مناطق کمتر توسعه یافته گفت: با توجه به عهدی که از روز اوّل با مردم داشته‌ایم و اعلام شد که توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته خواهد شد بر همین مبنا آسفالت کوچه‌ها و معابر شهرک حسین‌آباد شروع شده است.

وی خاطر نشان کرد: قسمتی از معابر رهجرد آسفالت و بعد از آن معابر سرجاز و هم‌اکنون هم قسمتی از معابر محله مالک اشتر و هفته آینده نیز معابر کلرود و کهوروئیه آسفالت خواهد شد.

آسفالت معابر و کوچه های مناطق کمتر توسعه یافته مورد توجه شهرداری است

معناصری افزود: آسفالت مناطق کمتر توسعه یافته موجی از خوشحالی و رضایت مردم این محلات را به همراه داشته است که این باعث رضایت پروردگار متعال خواهد شد.

شهردار جیرفت ابراز کرد: با رویکرد توجّه به مناطق کمتر توسعه یافته شهر علاوه بر توسعه یکنواخت و در همین راستا جهت عدالت در توسعه توجّه به محلات کم برخوردار با اتمام فاز اوّل عملیات آسفالت معابر و کوچه‌های رهجرد و سرجاز بهسازی و آسفالت دیگر محله‌ها نیز آغاز گردیده است.

وی بیان کرد: اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق هیچ وقت از یاد مردم این شهر نخواهد رفت و از تلاش‌ها و زحمات مستمر همه همکاران در حوزه شهرداری جیرفت در راستای خدمات به آحاد مردم قدردانی می‌کنم.

معناصری آسفالت بی‌سابقه کوچه و معابر محله‌ها که به صورت روزانه انجام می‌شود را توفیقی از سوی خداوند متعال در جهت خدمت به مردم عنوان کرد و استمرار خدمتگزاری به شهروندان قدرشناس جیرفت را از خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdccxoqss2bqii8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما