تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۳
۰
plusresetminus
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند با همکاری موسسه پژوهشی و انتشاراتی دارالفنون نمایشگاه کتاب از آثار نویسندگان زرندی را در محل مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد برگزار کرد.
افتتاحیه اولین نمایشگاه آثار نویسندگان زرندی
به گزارش راه آرمان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند با همکاری موسسه پژوهشی و انتشاراتی دارالفنون نمایشگاه کتاب از آثار نویسندگان زرندی را در محل مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد با حضور امام جمعه محترم، فرماندار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان و دیگر مسئولین برگزار کرد.

در این مراسم فرماندار و امام جمعه شهرستان زرند با بیان اینکه باید تلاش شود تا کتاب‌خوانی به فرهنگ غالب جامعه تبدیل شود تصریح کردند: باید نویسندگان، بزرگان فرهنگ و علم این شهرستان معرفی و از دانش آنان استفاده شود و نهادهای دولتی باید در زمینه ترویج کتاب‌خوانی و تداوم این فرهنگ همکاری لازم‌را داشته باشند.

رحیم سیف الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز  در ادامه بیان کرد: هدف از این اقدام ارزشمند فرهنگی در هفته دولت، نکوداشت و تقدیر از تلاش مولفین و معرفی آثار آنان به عموم مردم است.

وی افزود: هنرمندان، نویسندگان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر سرمایه های ارزشی جامعه هستند که همواره نقش و تاثیرگذاری آنها در اجتماع مؤثر بوده است.

دکتر زهرا گلستانی مدیر انتشارات دارالفنون ضمن معرفی آثار چاپ شده اظهار داشت: حکایت نویسندگان زرندی حکایت غریبی است، که با وجود امکاناتی که درشهر وجود دارد،‌حمایت از آنان کمتر مورد توجه مسئولین قرار گرفته که امید است با روشن بینی این مشکل مرتفع شود.

لازم به ذکر است در این مراسم از پوستر مسابقه بصیرت حسینی(دلنوشته به امام حسین علیه السلام) با هدف معرفت افزایی اندیشه های دینی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و موسسه دارالفنون رونمایی شد.

انتهای پیام/قنبرزهی 
  https://armanekerman.ir/vdcjvhevauqe88z.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما