تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۵
۰
plusresetminus
علی دستوری گفت: در حال حاضر در فضای مجازی باید هم بتوانیم دفاع کنیم هم بتوانیم ابتکار عمل را بدست بگیریم و به دشمن نیز یورش ببریم تا مانند دیگر عرصه ها همچون بستر فضای مجازی هم، دشمن را خسته و پشیمان کنیم.
دغدغه ما دغدغه رهبر انقلاب در عرصه فضای مجازی است
به گزارش" راه آرمان"علی دستوری فرمانده سپاه شهرستان سیرجان  در گردهمایی فعالان انقلابی فضای مجازی ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان گفت: دغدغه ی ما دغدغه رهبر معظم انقلاب در مبحث فضای مجازی است.

وی در همایش فعالان انقلابی فضای مجازی تاکید کرد: امروز رسانه، بستری برای استفاده دشمنان اسلام و نظام انقلابی در عرصه جنگ تبلیغاتی علیه نظام،مردم و  ولایت  شده است، بنابر این تکلیف انقلابی ما این است که بتوانیم در برابر این دشمنی ها یک شبکه سازی عمیق مردمی همراه با بصیرت داشته باشیم.

دستوری اذعان کرد: در حال حاضر در فضای مجازی باید هم بتوانیم دفاع کنیم هم بتوانیم ابتکار عمل را بدست بگیریم و یورش ببریم به دشمن تا مانند دیگر عرصه ها در بستر فضای مجازی هم، دشمن را خسته و پشیمان کنیم.

وی با اشاره به بیانات  مقام معظم رهبری در رابطه با آرایش جنگی دشمن در فضای مجازی تبیین کرد: ما هم به دلیل این توجه ویژه از سوی رهبری انقلاب، تصمیم گرفته ایم تا همایشی تخصصی را برگزار کنیم و افسران جنگ نرم را در عرصه سواد رسانه و تولید محتوا آموزش دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان تاکید کرد: با توجه به اینکه امروز خط مقدم جنگ فضای مجازی است و ما باید در عرصه جهاد تبیین سرباز خوبی بوده و از نظام اسلامی و انقلاب دفاع کنیم و دشمنان اسلام را ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdchiwnzk23niid.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین