کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه شهرستان سیرجان؛

دغدغه ما دغدغه رهبر انقلاب در عرصه فضای مجازی است

9 شهريور 1401 ساعت 10:35

علی دستوری گفت: در حال حاضر در فضای مجازی باید هم بتوانیم دفاع کنیم هم بتوانیم ابتکار عمل را بدست بگیریم و به دشمن نیز یورش ببریم تا مانند دیگر عرصه ها همچون بستر فضای مجازی هم، دشمن را خسته و پشیمان کنیم.


به گزارش" راه آرمان"علی دستوری فرمانده سپاه شهرستان سیرجان  در گردهمایی فعالان انقلابی فضای مجازی ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان گفت: دغدغه ی ما دغدغه رهبر معظم انقلاب در مبحث فضای مجازی است.

وی در همایش فعالان انقلابی فضای مجازی تاکید کرد: امروز رسانه، بستری برای استفاده دشمنان اسلام و نظام انقلابی در عرصه جنگ تبلیغاتی علیه نظام،مردم و  ولایت  شده است، بنابر این تکلیف انقلابی ما این است که بتوانیم در برابر این دشمنی ها یک شبکه سازی عمیق مردمی همراه با بصیرت داشته باشیم.

دستوری اذعان کرد: در حال حاضر در فضای مجازی باید هم بتوانیم دفاع کنیم هم بتوانیم ابتکار عمل را بدست بگیریم و یورش ببریم به دشمن تا مانند دیگر عرصه ها در بستر فضای مجازی هم، دشمن را خسته و پشیمان کنیم.

وی با اشاره به بیانات  مقام معظم رهبری در رابطه با آرایش جنگی دشمن در فضای مجازی تبیین کرد: ما هم به دلیل این توجه ویژه از سوی رهبری انقلاب، تصمیم گرفته ایم تا همایشی تخصصی را برگزار کنیم و افسران جنگ نرم را در عرصه سواد رسانه و تولید محتوا آموزش دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان تاکید کرد: با توجه به اینکه امروز خط مقدم جنگ فضای مجازی است و ما باید در عرصه جهاد تبیین سرباز خوبی بوده و از نظام اسلامی و انقلاب دفاع کنیم و دشمنان اسلام را ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/ طهماسبی


کد مطلب: 129224

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129224/دغدغه-رهبر-انقلاب-عرصه-فضای-مجازی

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir