تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۶
۰
plusresetminus
سید محمود حسینی گفت: امروز در عرصه نظامی دست برتر را داریم و در هر عرصه ای که دشمن قصد توطئه دارد، سربازان انقلاب آمادگی مقابله با آن را دارند در بستر فضای مجازی هم باید به همین سمت حرکت کنیم تا اگر دشمن را در فضای مجازی و نیز تحرکی کرد، بخواهیم و بتوانیم آن را زمینگیر کنیم و باید آماده باشیم.
باید دست برتر در فضای مجازی از آن فعالان انقلابی باشد
به گزارش "راه آرمان "سید محمود حسینی امام جمعه شهرستان سیرجان در آیین افتتاحیه گردهمایی بزرگ فعالان انقلابی فضای مجازی با عرض تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین گفت: طبق بیان امام علی(ع) مردم به سه دسته، یک گروه عالم ربانی یک گروه متعلم و گروه سوم دنیا زده و غافل تقسیم می شوند. 

امام جمعه سیرجان ادامه داد: عالم ربانی که انبیا و ائمه هستند و متعلم ها همه ی ما هستیم که در مکتب اهل بیت شاگردی می کنیم. 

حسینی با بیان اینکه دسته سوم غافل، دنیا زده و گرفتار هستند، گفت: حضرت رسول(ص) هم مردم را به سه دسته، گروهی شبیه فرشتگان گروهی شبیه انبیا و گروهی که شبیه چهارپایان هستند. تقسیم کرده است. 

وی اذعان کرد: وقتی با دقت به دنیای امروز نگاه می‌کنیم همین وضعیت است، عده ای مومن و باتقوا، عده ای با بصیرت و گروهی هم مقابل حق و حقیقت هستند، که اینان تا آخرین لحظه به خود نیامده و عاقبت بخیر نمی شوند.

امام جمعه شهرستان سیرجان تاکید کرد: از ابتدای انقلاب هم همین وضعیت را تجربه کرده ایم، عده ای همراه انقلاب و عده ای مخالف و در تضاد با نظام اسلامی بوده اند.

وی ابراز کرد: اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و دشمن ابزارهای مختلفی برای حمله و مقابله دارد. 

حسینی افزود: امروز در عرصه نظامی دست برتر را داریم و در هر عرصه ای که دشمن قصد توطئه دارد، سربازان انقلاب آمادگی مقابله با آن را دارند در بستر فضای مجازی هم باید به همین سمت حرکت کنیم تا اگر دشمن را در فضای مجازی و نیز تحرکی کرد، بخواهیم و بتوانیم آن را زمینگیر کنیم و باید آماده باشیم.

امام جمعه سیرجان اذعان کرد: ما از همه ابزارها برخوردار بوده و در اختیار داریم که باید استفاده کنیم و یقین داشته باشیم پیروز میدان ما هستیم و عزت برای نظام اسلامی است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: آمادگی ما روز به روز باید بیشتر شود تا بتوانیم به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) برسیم. 

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcir3azwt1arr2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین