کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان:

جهادگران فضای مجازی خط شکنان جنگ رسانه ای هستند

9 شهريور 1401 ساعت 11:01

حسین باقری گفت : در جنگ دشمن علیه ملت ایران جهادگران فضای مجازی خط شکنان این عرصه هستند بنابراین با برگزاری این اجتماع بزرگ به نمایندگی از فعالان فضای مجازی انقلابی، عهد می بندیم تا با تمام قوا در فضای مجازی کار کنیم.


به گزارش "راه آرمان" حجت الاسلام سید روح الله میر شفیعی مسئول  نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان، در همایش فعالان انقلابی فضای مجازی، گفت: امروزه جزو کارهای فوری ما بحث فضای مجازی است، زیرا در راس همه ابزارها، ابزار فضای مجازی است که جز به دستان فعالان فضای مجازی انجام نمی شود.


وی با بیان اینکه به برکت وجود شهید سلیمانی اولین استودیوی صداوتصویر در نهادهای مقام معظم رهبری در دانشگاه های کرمان در دانشگاه ازاد شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد، افزود: امروز کسانی که می خواهند در عرصه رسانه و فضای مجازی فعالیت کنند. 

وی با بیان اینکه وظیفه ماست که یک صدا و سیمای کوچک اداری و خانگی داشته  برای تولید محتوا داشته باشیم، ابراز کرد: در فضای مجازی روایت اول مهمترین موضوع است، زیرا وقتی دشمن روایت اول را مطرح کرد در ذهن مردم شبهه ایجاد می کند و روایت دوم و سوم ما خیلی اثرگذار نیست.

در ادامه سرهنگ حسین باقری مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان   ضمن اشاره به منویات رهبر انقلاب گفت: امروز تکلیف بزرگی بر دوش همه ما خواهد بود زیرا راهبرد را هم رهبر انقلاب بارها عنوان کردند که جهاد تبیین است. 

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه افزود: هدف از اجتماع بزرگ امروز و فرداحفظ و انسجام فعالان فضای مجازی انقلاب در برابر دشمن است، که طی این دو روز از اساتید استانی و ملی  برای آموزش استفاده خواهیم کرد.

باقری تاکید کرد: برای کار در فضای مجازی باید جهاد کرد چون دشمن مدت هاست که آرایش جنگی گرفته است. 

وی افزود: در جنگ دشمن علیه ملت ایران جهادگران فضای مجازی خط شکنان این عرصه هستند بنابراین با برگزاری این اجتماع بزرگ به نمایندگی از فعالان فضای مجازی انقلابی، عهد می بندیم تا با تمام قوا در فضای مجازی کار کنیم. 

مسئول فضای مجازی در سپاه ثارالله کرمان ابراز کرد: ما به واسطه حضور در استانی که نگین آن شهید سلیمانی با پایه گذاری مکتب مقاومت، باید الگو و پیشرو باشیم انشاالله ما فرزندان حاج قاسم در استان کرمان کربلای۵ ها و والفجر٨ ها را در فضای مجازی رقم خواهیم زد و تمرین آن را مشق کنیم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما عهد می بندیم با جهاد تبیین دشمن را ناکام بگذاریم و فرمان رهبر انقلاب را روی زمین نخواهیم گذارد. 

انتهای پیام/ طهماسبی

 


کد مطلب: 129226

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129226/جهادگران-فضای-مجازی-خط-شکنان-جنگ-رسانه-هستند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir