تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷
۰
plusresetminus
احمد علیرمضانی آسیب دیگر این جنگ مجازی را خودزنی دانست و گفت: در این فضا باید از دل تهدید فرصت بسازیم یعنی از زیرساختی که دشمن ایجاد کرده است، استفاده کنیم و همچنین در کنار آن باید نرم افزارهای داخلی را ارتقا دهیم.
فضای مجازی امروز باید از دل تهدید ها فرصت سازی کند
احمد علیرمضانی رییس صداوسیما استان کرمان در گردهمایی فعالان انقلابی فضای مجازی گفت:  از سال ۹۱ تا کنون رهبر انقلاب در ۲۱ تاریخ در خصوص اهمیت فضای مجازی سخنرانی کرده اند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در سخنرانی های خود ابتدا بیان می کردند؛ شبیخون فرهنگی و سپس عنوان کردند غارت فرهنگی، که این عناوین اهمیت بیشتر ماجرا را نشان می دهد.

مدیر کل صداو سیمای کرمان گفت: در آغاز جنگ نهادهای رسمی نظامی برای اداره جنگ کفاف نمی دادند و امام خمینی بسیج را به عنوان نهادی مکمل تشکیل دادند، امروز هم نهادهای رسمی فرهنگی در جنگ رسانه ای کفاف نمی دهند و باید یک بسیج مجازی رابرای مقابله با دشمن داشته باشیم.

علیرمضانی با بیان اینکه اهمیت جنگ روانی در بستر فضای مجازی بسیار بالاتر است، گفت: آسیب امروز فضای مجازی برای ما عدم استنباط و تبین است بنابر این در این راه ما نباید به اسم مطالبه گری توهین کنیم بلکه باید رعایت حرمت افراد را بکنیم. 

وی ابراز کرد: فضای روانی و جنگ روانی همزاد بشر و از ابتدای تاریخ بوده است و تمامی هم ندارد هرچه هم می گذرد جنگ روانی از جنگ نظامی سخت تر می شود چون کشته ها و تلفات جنگ روانی زیاد تر و البته افتخار هم ندارند. 


 مدیر کل صدا و سیمای کرمان آسیب دیگر این جنگ مجازی را خودزنی دانست و گفت: در این فضا باید از دل تهدید فرصت بسازیم یعنی از زیرساختی که دشمن ایجاد کرده است، استفاده کنیم و همچنین در کنار آن باید نرم افزارهای داخلی را ارتقا دهیم. 

انتهای پیام/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdcb59b8wrhb55p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین