تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۳
۰
plusresetminus
ابراهیم حمیدی گفت: از ابتدای سال تاکنون، ۵۱ درصد پرونده های قابل مصالحه در حوزه های قضایی رفسنجان، کشکوییه و صفاییه با مصالحه منتهی به صلح و سازش شده است.
رفسنجانی ها با ۵۱ درصد صلح و سازش؛ بیش از میانگین استان موفق بودند
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در جمع دبیران و اعضای شورای حل اختلاف رفسنجان با قدردانی از تلاش های خالصانه این قشر زحمتکش که  در امر صلح و سازش فعالیت می کنند، گفت: در دیدار حضوری چند روز قبل با حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، گلایه مندی ها و مشکلات معیشتی دبیران و اعضای شوراهای حل اختلاف استان کرمان را به اطلاع ریاست قوه قضاییه رسانده شد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۵۴پرونده با صلح و سازش در رفسنجان ،کشکوییه و صفاییه مختومه شده است.

حمیدی افزود:برقراری صلح و سازش یک نوع عبادت است و کار در شوراهای حل اختلاف یک اقدام جهادی است.

وی با بیان اینکه آمار صلح و سازش در این منطقه  بالاتر از متوسط استان می باشد،افزود:از ابتدای سال ۴هزار و ۱۳۱فقره پرونده وارد شوراهای حل اختلاف حوزه های قضایی رفسنجان،کشکوییه و صفاییه شده است و در مقابل ۴هزار و ۲۴پرونده مختومه شده است.

رئیس دادگستری استان کرمان بیان کرد: اگر فعالیت ها و تلاش های اعضا و دبیران شورای حل اختلاف نبود، قوه قضاییه یقینا با این حجم ورودی پرونده دچار مشکلات جدی می شد.

وی  با بیان اینکه 8 شعبه رایی، 2 شعبه صلحی و 5شعبه روستایی در شهرستان رفسنجان فعال هستند، خاطر نشان کرد:71 نفر (42 عضو و 29دبیر) در شوراهای حل اختلاف شهرستان رفسنجان مشغول خدمت به مردم در راستای رسیدن به صلح و سازش و رفع منازعات و اختلافات هستند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcc0oqsm2bqii8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین