تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۷
۰
plusresetminus
ابراهیم حمیدی گفت: شوراهای حل اختلاف این شهرستان طی 5ماه گذشته موفق شده اند با صلح وسازش 39 زندانی را از زندان این شهرستان آزاد نمایند.
۳ محکوم به قصاص در رفسنجان از اعدام رهایی یافتند/ آزادی ۳۹ زندانی با صلح و سازش
به گزارش راه آرمان؛ رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از اعضای شورای قضایی استان، مدیرکل زندان های استان، رییس دادگستری و دادستان عمومی وانقلاب رفسنجان از بخش های مختلف زندان رفسنجان بازدید و در دیدار چهره به چهره به مشکلات قضایی ۶۹مددجوی این زندان رسیدگی کردند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی گفت:خوشبختانه با تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف طی چندماه گذشته و در راستای پویش "به حرمت امام حسین علیه السلام می بخشم" سه محکوم به قصاص از اعدام رهایی یافتند.

رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: خوشبختانه ورودی به زندان شهرستان رفسنجان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱درصد کاهش یافته است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان گفت: شوراهای حل اختلاف این شهرستان طی 5ماه گذشته موفق شده اند با صلح وسازش  39 زندانی را از زندان این شهرستان آزاد نمایند.

وی در خصوص وضعیت زندانیان رفسنجان اظهار کرد: ۵درصد مددجویان زندان رفسنجان دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و ۹۹درصد آنها مرد و ۷۴درصد متاهل می باشند و بیشترین جرائم مربوط به سرقت و مواد مخدر است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان در پایان از زحمات و تلاش های مجموعه اداره کل زندان های استان تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdceeo8zojh8wwi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین