تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۳۴
۰
plusresetminus
سردار محمد علی نظری با تشریح جهاد تبیین ، اذعان کرد: بهترین کار، مقابله با دشمنان تببین وصیت نامه شهدای عزیز در جامعه است.
جنگ امروز ما جنگ  شناختی  و ترکیبی در فضای مجازی است / مراقب  توطئه های دشمنان باشیم
به گزارش" راه آرمان" سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به افتخار آفرینی و رشادت ها و دلاورمردی های فرزندان کهنوج در دوران پرافتخار دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: افتخار آفرینی فرزندان شهرستان کهنوج در دفاع مقدس خیلی بزرگ بود.
 
وی با اشاره به اینکه وصیت نامه شهدا باید تحقق یابد؛ گفت: باید پویش ها و تولید محتوی های مجازی در خصوص وصیت نامه شهدا گسترش یابد و با جهاد تبیین راه شهدا ادامه یابد.
 
سردار نظری تصریح کرد: شهدای عزیز با مجاهدت های بزرگ خود افتخار آفرینی کردند که در تاریخ ماندگار شد.
 
وی گفت: کهنوجی های عزیز در آزادسازی بستان و ۸ سال دفاع مقدس نیز نقش بسزایی داشتند که در تاریخ جاودانه ماند. 
 
سردار نظری گفت: فرزندان عزیز کهنوج عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر در گردان توپخانه از فرماندهان بزرگ بودند و خوش درخشیدند. 
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: جنگ امروز ما جنگ شناختی و ترکیبی در فضای مجازی است.
 
سردار نظری گفت: با تاسی از شهدای عزیز و بازسازی وصیت نامه شهدای عزیز می توانیم جلوی این جنگ فرهنگی را بگیریم.
 
  وی تصریح کرد: باید زندگی نامه شهدای عزیز را بخوانیم و به وصیت نامه شهدای عزیز عمل کنیم.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تجلیل از فداکاری های سردار موسوی و اخلاق خوب وی اشاره کرد و گفت: اخلاص سردار موسوی به مقام معظم رهبری قابل تحسین است.
 
سردار نظری افزود: پایبندی به ولایت فقیه و دلسوزی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله خصوصیات فردی و عملی سردار موسوی بود که قابل تقدير است.
 
وی از تالیف و تبیین و تدوین ۳۰ نظام فکری سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان کرمان خبر داد.
 
سردار محمد علی نظری افزود: یکی از نظامات فکری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کمک به محرومین و توجه به مردم و رفع مشکلات مردم بود که همه ما باید این خصوصیات ارزشمند را الگوی خود قرار بدهیم و سیستم اداری باید پناهگاه مردم باشد.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: در گام دوم انقلاب رهرو شهدا باشیم و اهداف و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز را جامعه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ک
https://armanekerman.ir/vdccpoqse2bqii8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما