کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان خبر داد:

هفدهمين جشنواره علمی پژوهشی فرهنگيان در استان کرمان برگزار می شود

12 شهريور 1401 ساعت 19:10

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان از برگزاری هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان خبر داد.


به گزارش "راه آرمان"سرهنگ محمد علیرضایی در اولین جلسه مهارت افزایی و پژوهشی ه‍یات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان کرمان از برگزاری هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان خبر داد و اظهار داشت: تمامی فرهنگیان محترم اعم از رسته آموزشی و اداری علاقمند به تحقیق و پژوهش می‌توانند ضمن مشاهده پوستر و مراجعه به سایت www.sci-cbo.ir نسبت به ثبت نام و ارسال مقاله به صورت اینترنتی در این جشنواره علمی پژوهشی شركت کنند.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال مقاله ۲۵ مهرماه است و علاقمندان در صورت داشتن هرگونه ابهام یا سوالی به سایت جشنواره با آدرس www.sci-cbo.ir مراجعه و یا با مرکز پژوهش های علمی و آموزشی آموزش پرورش استان کرمان به شماره ۳۲۲۶۱۹۰۰-۰۳۴  تماس حاصل فرمایند.


علیرضایی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره دهه فجر انقلاب اسلامی (بهمن ماه 1401) خواهد بود ادامه داد: به تمامی فرهنگیان و دانشجو معلمانی كه ثبت اثر داشته باشند؛ لوح تقدیر استانی و گواهی حضور در جشنواره اهدا خواهد شد و آثاری كه موفق به كسب مقام كشوری شوند از سوی وزیر محترم آموزش و پرورش لوح تقدیر و جایزه نفیسی دریافت خواهند نمود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: این جشنواره در دو محور ویژه عموم فرهنگیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت و همچنین ویژه هیات اندیشه ورز شبکه علمی بسیج فرهنگیان برگزار می شود.

 وی با اشاره به موضوعات محور ویژه عموم فرهنگیان و فعالین عرصه تعلیم و تربیت اذعان داشت: در این محور موضوعات چگونگی تحقق عدالت و نصیب آموزشی، نیروی انسانی، فضای آموزشی، محتوای درسی و راهکارهای تحول در امور فرهنگی و پرورشی، راهکارهای عملی انگیزه بخشی به معلم و مربی آسیب‌شناسی، امور پرورشی و ارائه راهکار فناوری های نوین پرورش ارائه می شود.

علیرضایی با اشاره به محور ویژه هیات اندیشه ورز شبکه علمی بسیج فرهنگیان تصریح کرد: در این محور موضوعاتی با عنوان صیانت و ارتقاء مقام و منزلت معلم، با موضوع نقش قوای سه گانه در صیانت و ارتقاء مقام شان و منزلت معلم، نقش حوزه های علمیه در در صیانت و ارتقاء مقام شان و منزلت معلم، نقش معلم در در صیانت و ارتقاء مقام شان و منزلت معلم، نقش آموزش و پرورش در در صیانت و ارتقاء مقام شان و منزلت معلم، نقش صدا و سیما در در صیانت و ارتقاء مقام شان و منزلت معلم و راهکارهای تحول و پیشرفت در مدرسه در دوران پسا کرونا، با موضوع تربیت مهارت محور در مدار توسعه تولید دانش بنیان، روند یادگیری و پیشرفت تحصیلی در دوران پسا کرونا، توسعه علم و پژوهش در راستای تربیت تمام ساحتی برگزار می شود.

بر پایه این گزارش: اولین جلسه مهارت افزایی و پژوهشی ه‍یات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان کرمان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در محل موزه آگیرا برگزار شد.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 129295

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/129295/هفدهمين-جشنواره-علمی-پژوهشی-فرهنگيان-استان-کرمان-برگزار-می-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir