تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۰
۰
plusresetminus
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان خبر داد:

هفدهمين جشنواره علمی پژوهشی فرهنگيان در استان کرمان برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان از برگزاری هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان خبر داد.
هفدهمين جشنواره علمی پژوهشی فرهنگيان در استان کرمان برگزار می شود
به گزارش "راه آرمان"سرهنگ محمد علیرضایی در اولین جلسه مهارت افزایی و پژوهشی ه‍یات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان کرمان از برگزاری هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان خبر داد و اظهار داشت: تمامی فرهنگیان محترم اعم از رسته آموزشی و اداری علاقمند به تحقیق و پژوهش می‌توانند ضمن مشاهده پوستر و مراجعه به سایت www.sci-cbo.ir نسبت به ثبت نام و ارسال مقاله به صورت اینترنتی در این جشنواره علمی پژوهشی شركت کنند.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال مقاله ۲۵ مهرماه است و علاقمندان در صورت داشتن هرگونه ابهام یا سوالی به سایت جشنواره با آدرس www.sci-cbo.ir مراجعه و یا با مرکز پژوهش های علمی و آموزشی آموزش پرورش استان کرمان به شماره ۳۲۲۶۱۹۰۰-۰۳۴  تماس حاصل فرمایند.


علیرضایی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره دهه فجر انقلاب اسلامی (بهمن ماه 1401) خواهد بود ادامه داد: به تمامی فرهنگیان و دانشجو معلمانی كه ثبت اثر داشته باشند؛ لوح تقدیر استانی و گواهی حضور در جشنواره اهدا خواهد شد و آثاری كه موفق به كسب مقام كشوری شوند از سوی وزیر محترم آموزش و پرورش لوح تقدیر و جایزه نفیسی دریافت خواهند نمود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: این جشنواره در دو محور ویژه عموم فرهنگیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت و همچنین ویژه هیات اندیشه ورز شبکه علمی بسیج فرهنگیان برگزار می شود.

 وی با اشاره به موضوعات محور ویژه عموم فرهنگیان و فعالین عرصه تعلیم و تربیت اذعان داشت: در این محور موضوعات چگونگی تحقق عدالت و نصیب آموزشی، نیروی انسانی، فضای آموزشی، محتوای درسی و راهکارهای تحول در امور فرهنگی و پرورشی، راهکارهای عملی انگیزه بخشی به معلم و مربی آسیب‌شناسی، امور پرورشی و ارائه راهکار فناوری های نوین پرورش ارائه می شود.

علیرضایی با اشاره به محور ویژه هیات اندیشه ورز شبکه علمی بسیج فرهنگیان تصریح کرد: در این محور موضوعاتی با عنوان صیانت و ارتقاء مقام و منزلت معلم، با موضوع نقش قوای سه گانه در صیانت و ارتقاء مقام شان و منزلت معلم، نقش حوزه های علمیه در در صیانت و ارتقاء مقام شان و منزلت معلم، نقش معلم در در صیانت و ارتقاء مقام شان و منزلت معلم، نقش آموزش و پرورش در در صیانت و ارتقاء مقام شان و منزلت معلم، نقش صدا و سیما در در صیانت و ارتقاء مقام شان و منزلت معلم و راهکارهای تحول و پیشرفت در مدرسه در دوران پسا کرونا، با موضوع تربیت مهارت محور در مدار توسعه تولید دانش بنیان، روند یادگیری و پیشرفت تحصیلی در دوران پسا کرونا، توسعه علم و پژوهش در راستای تربیت تمام ساحتی برگزار می شود.

بر پایه این گزارش: اولین جلسه مهارت افزایی و پژوهشی ه‍یات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان کرمان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در محل موزه آگیرا برگزار شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcf11dytw6d00a.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین