تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۶
۰
plusresetminus
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز در حاشیه بازدید از بخش های مختلف امدادی، آموزشی و درمانی جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: نیروهای هلال احمر نجات جان دیگران را در اولویت قرار می دهند.
نجات جان انسان ها، اولویت هلال احمر
به گزارش راه آرمان؛  محمدمهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز در حاشیه بازدید از بخش های مختلف امدادی، آموزشی و درمانی جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در بحران همه به دنبال نجات جان خودشان هستند اما نیروهای هلال احمر نجات جان دیگران را در اولویت قرار می دهند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر فضایی برای امدادرسانی در بحران است.

او ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های بی دریغ نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر در حوادث افزود: امدادرسانی در بحران کار سختی است.

وی با اشاره به ارزش خدمات نیروهای هلال احمر تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان ظرفیت بسیار خوبی در امر امدادونجات، بهداشت، درمان و توانبخشی دارد و بسیار خرسندیم چنین ظرفیت های برای رفع گرفتاری مردم در استان داریم.  

فداکار با اشاره به اهمیت و ضرورت تکمیل و تجهیزات امدادی، آموزشی و درمانی جمعیت هلال احمر استان گفت:
پایگاه امدادی پشتیبانی جنوبشرق هلال احمر کرمان در کنار ساختمان بحران تبدیل به بزرگ ترین مجموعه در پاسخ و امدادرسانی در بحران شده است.

استاندار کرمان با اشاره به خدمات بسیار ارزشمند جمعیت هلال احمر استان در حوادث خاطرنشان کرد: حضور نیروهای هلال احمر در کنار حادثه دیدگان  امیدبخش و انرژی دهنده است.

او تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان در حادثه اخیر پدیده مونسون از لحظات اولیه در مناطق متاثر از این پدیده حضور یافتند و خدمات شایانی ارائه کردند.

فداکار در پایان گفت: استان کرمان همیشه شاهد حوادث گوناگون و متعددی است که همیشه حجم زیادی از مشکلات بر دوش جمعیت هلال احمر و سایر ارگان های امدادی می گذارد.

لازم به ذکر است در بازدید استاندار کرمان از بخش های مختلف مجتمع بهداشتی، درمانی و توانبخشی، مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امدادونجات، پایگاه امدادی پشتیبانی جنوبشرق جمعیت هلال احمر استان کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی ومدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان و هیات همراه نیز حضور یافتند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdchvwnzm23nixd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین