تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۶
۰
plusresetminus
با حضور رییس مجمع نمایندگان استان کرمان صورت گرفت:

افتتاح طرح های خدماتی و عمرانی در فهرج

با حضور حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی طرح های خدماتی عمرانی در فهرج افتتاح و به بهره برداری رسید.
افتتاح طرح های خدماتی و عمرانی در فهرج
به گزارش راه آرمان؛ ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی رییس مجمع نمایندگان استان کرمان، فرماندار و جمعی از مسئولان فهرج چندین طرح خدماتی عمرانی در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ابتدای افتتاح این طرح ها کلنگ ساخت مجتمع خدماتی رفاهی تبریزی در دشت باقریه به زمین زده شد.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در آیین کلنگ زنی این طرح گفت: پروژه مذکور از اعتبارات بخش خصوصی و با آورده شخصی اولیه ۱۰ میلیارد تومان احداث میشود.

وی افزود: همچنین براساس پیشرفت کار مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه بصورت  تسهیلات در اختیار سرمایه گذار قرار خواهد گرفت.

سعیدنیا اضافه کرد: این پروژه شامل جایگاه سوخت، مسجد، استراحتگاه و ... است و قرار است ظرف مدت ۲ سال ساخته شود.

همچنین با حضور مسئولان آسفالت معابر روستای زیدآباد افتتاح شد.

به گفته امیر برجی بخشدار مرکزی شهرستان فهرج این طرح با هزینه ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات قیر مشارکتی دهیاری و بنیاد مسکن افتتاح که طی آن ٢٦٠٠ متر مربع زيرسازی و آسفالت اجرا شده است.

افتتاح روکش آسفالت محور‌ فهرج - برج معاذ به طول ۵/۵ کیلومتر از دیگر طرح ها بود که با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

همچنین در ادامه طرح هادی روستایی در حسين آباد علم خان با حضور نماینده محترم و سایر مسئولان افتتاح شد.

به گفته حسین سعیدنیا فرماندار فهرج این پروژه از محل اعتبارات قير مشاركتي بنیاد مسكن و دهياري به مساحت ٨٠٠٠ متر مربع زيرسازي و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۲ ميليارد تومان به بهره برداری رسید.

افتتاح 6 خانه مددجو در فهرج از دیگر طرح ها بود که بنا بر اعلام محمد شهمراددخت مدیر کمیته امداد حضرت امام (ره) فهرج این تعداد مسکن مددجو در متراژهای ۶۰ و ۸۵ متری با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال احداث شده اند.

همچنین با حضور رییس مجمع نمایندگان استان کرمان کلنگ احداث 10 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال به طور نمادین در روستای رحمت آباد به زمین زده شد.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در حاشیه کلنگ زنی این پروژه ها گفت: این ۱۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با مساعدت و پیگیری های حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مشارکت دهیاری ها و اداره کل ورزش و جوانان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان احداث می شوند.

در ادامه برنامه های امروز کارگاه قالی بافی در فهرج افتتاح که با راه اندازی آن زمینه اشتغال 10 نفر مهیا شد.

همچنین با حضور رییس مجمع نمایندگان استان کرمان و مدیرکل دامپزشکی استان ساختمان فنی دامپزشکی فهرج با متراژ ۹۰ مترمربع و هزینه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این پروژه با اشاره به بعد زیاد مسافت روستاهای نگین کویر خواستار افتتاح نمایندگی دامپزشکی در بخش نگین کویر و راه اندازی داروخانه های دامپزشکی در نقاط مختلف شهرستان شد.

همچنین مهندس سعیدنیا فرماندار فهرج خواستار پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهور در بخش دامپزشکی شد و تأکید کرد: از مدیرکل محترم تقاضا داریم فهرج را در این زمینه خاص و ویژه ببینند تا شاهد کاهش مشکلات حوزه مربوطه باشیم.

در ادامه برنامه ها آسفالت معابر روستای با حضور رییس مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده مردم شرق استان کرمان افتتاح شد.

به گفته امیر آزاد بخشدار نگین کویر شهرستان فهرج این طرح با هزینه ۹۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی بنیاد مسکن افتتاح که طی آن ۴ هزار متر مربع زيرسازی و ۳۷۵۰ متر آسفالت اجرا شده است.

در ادامه مسئولان با حضور در روستای سکهور یکی دیگر از طرح ها به نام بوستان کودک را در این روستا افتتاح کردند.

امیر آزاد بخشدار نگین کویر در آیین افتتاح این پروژه گفت: طرح مذکور با زیربنای ۶۰۰ مترمربع و هزینه ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: این بوستان دومین پارک در روستای سکهور است و طی یکسال گذشته ۸ بوستان دیگر در روستاهای مختلف بخش احداث شده است.

انتهای پیام/عباسزاده https://armanekerman.ir/vdchkwnzz23nixd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما