تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۷
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش کرمان از ثبت نام ۴۹۱ هزار دانش آموز کرمانی در مدارس استان خبر داد و افزود: آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه ثبت نام دانش آموزان رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.
ثبت نام ۴۹۱ هزار دانش آموز کرمانی در مدارس استان/ آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه ثبت نام دانش آموزان رتبه دوم کشوری را کسب کرده است
به گزارش راه آرمان:رضا رضایی در نشست مجازی با مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان گفت:  سال تحصیلی جدید بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا به صورت حضوری خواهد بود اما برای بازگشایی مدارس نیازمند همراهی دستگاه‌های مربوطه هستیم.

وی افزود: دستگاه‌هایی مانند دانشگاه علوم پزشکی و پلیس راهور در بحث نظارت بر سرویس مدارس و بهداشت مدارس می‌توانند آموزش و پرورش استان کرمان را یاری کنند.

رضایی با بیان اینکه جشن بازگشایی مدارس در تمامی مدارس استان برگزار می شود افزود: با توجه به همزمانی بازگشایی مدارس با ایام ماه صفر زنگ بازگشایی مدارس زنگ ورزش های زورخانه ای است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به ارسال تمامی کتب درسی دانش آموزان به شهرستان ها و مناطق استان بر توزیع به موقع کتب درسی قبل از سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

رضا رضایی با بیان اینکه در برابر تحصیل تک تک دانش آموزان مسئول هستیم گفت: تلاش جدی در راستای پوشش تحصیلی حداکثری دانش آموزان ضروری است‌.

وی ساماندهی فرم لباس مدارس بر اساس نرخنامه اعلامی را ضروری دانست و گفت: با مدارسی که خارج از نرخنامه فرم لباس مدارس اقدام کنند و هزینه اضافی به خانواده ها تحمیل کنند برخورد قانونی می شوند.

رضایی با بیان اینکه مدرسه حریم و حرمت دارد گفت: قوانین ورود و خروج افراد به مدرسه را در محل ورودی مدرسه نصب کنید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ساماندهی نیروی انسانی بر اساس واقعیت ها را ضروری دانست و بر اختصاص دبیر و آموزگار برای تمامی کلاس های درس در روز اول مهر ماه تاکید کرد.

رضا رضایی بر تدوین اطلس آموزی و اداری در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان متناسب با فرصت ها و تهدید ها تاکید کرد.

بر پایه این گزارش: نشست مجازی شورای معاونان آموزش و پرورش استان با شورای معاونان ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان به صورت مجازی برگزار شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdciq3azut1arp2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین