تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۲
۰
plusresetminus
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمان؛

پرداخت ۳۵هزار و ۳۹۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی و ضروری

حسین خزاعی گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۴۳هزار و ۹۶۸ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی و رفع احتیاجات ضروری به ارزش ۳۵هزار و ۳۹۷ میلیارد ریال در استان کرمان پرداخت شده است.
پرداخت  ۳۵هزار و ۳۹۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی و ضروری

به گزارش" راه آرمان "حسین خزاعی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمان به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در حوزه‌های اشتغال و کارآفرینی، معیشت، ازدواج، درمان و حمایت از مددجویان نهادهای حمایتی و سازمان‌های مردم نهاد در این بانک  اشاره کرد و گفت:  از ابتدای امسال تاکنون 17 هزار و 390 فقره تسهیلات اشتغالزایی و رفع احتیاجات ضروری به ارزش 8هزار و 820 میلیارد ریال در استان کرمان توسط این بانک پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات تکلیفی ازدواج استان کرمان در سالجاری 70 درصد رشد داشته است ادامه داد: طی سال گذشته یکهزار و 129 فقره تسهیلات ازدواج جوانان به ارزش هزار و 223 میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

مدیر شعب استان کرمان بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: در سالجاری بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمان جذب 32هزار و600 میلیارد ریال منابع را هدفگذاری کرده است.خزاعی از رشد 73 درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمان خبرداد و گفت: از هشت ماه گذشته تاکنون منابع بانک در کشور ۶۲.۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین حدود 2هزار و 563 فقره تسهیلات کالا کارت به ارزش 707 میلیارد ریال برای تهیه کالاهای اساسی و جهیزیه در اختیار مردم استان قرار گرفته است.

مدیر شعب استان کرمان بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه سقف تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است گفت: اقدام مهم دیگر بعد از شروع دولت سیزدهم پرداخت وام‌های بدون ضامن و توسعه فرآیند اعتبارسنجی (سامانه ضمان) بوده است.

وی با اشاره به اینکه 21 درصد وام های پرداختی بدون ضامن و بر مبنای اعتبارسنجی بوده است تصریح کرد: تمامی خدماتی که هم اکنون در شعب حضوری به مشتریان ارایه می‌شود به صورت مجازی نیز قابل انجام است.

خزاعی حرکت به سمت جذب ۲۰ میلیون مشتری فعال و افزایش شمولیت قرض الحسنه در جامعه را از جمله برنامه‌های این بانک برشمرد و افزود: افزایش سرمایه از پنج هزار میلیارد تومان به ۱۰ هزار میلیارد تومان و توسعه برنامه‌های بین‌المللی قرض‌الحسنه در ارتباط با بانک‌های اسلامی سایر کشورها از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح کلان کشور دنبال می‌شود.

مدیر شعب استان کرمان بانک قرض الحسنه مهر ایران رونمایی از فرابانک (پلتفرم یکپارچه بانک بر مبنای بانکداری غیر حضوری) در ۲ ماه آینده، کاهش و حذف کارمزد ثابت از چهار به صفر درصد و حرکت به سمت مزد خدمت را از دیگر برنامه های بانک قرض الحسنه مهر ایران عنوان کرد.

شایان ذکر است؛ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذر سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد و این بانک در حال حاضر با 14 شعبه در استان کرمان فعال است.

انتهای پیام / د.طهماسبی https://armanekerman.ir/vdccmoqs12bqi18.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین