تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۰
۰
plusresetminus
محمد مهدی فداکار با تأکید بر ضرورت فعال شدن سیستم نظارتی در این زمینه ابراز کرد: شهروندان افزایش قیمت و مشکلات را در این زمینه به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.
خدمات اتوبوس ها نباید کاهش پیدا کند/ سامانه ۱۴۱؛ جهت بیان مشکلات ناوگان حمل و نقل در اختیار مردم است
به گزارش راه آرمان؛ محمد مهدی فداکار در هفتمین جلسه ستاد رابعین استان کرمان صبح امروز با اشاره به تغییر نرخ بلیط ناوگان اتوبوس کرمان گفت: هم اکنون قیمت اتوبوس چهل و چهار نفره،  ۵۹۷ تومان که با اختساب این قیمت، در هر اتوبوس دو میلیون تومان افزایش داشته است و قیمت اتوبوس وی آی پی،  ۸۷۵ هزار تومان که در هر اتوبوس، ۶۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت فعال شدن سیستم نظارتی در این زمینه ابراز کرد: شهروندان افزایش قیمت و مشکلات را در این زمینه به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

وی با اشاره به اینکه مشکل مردم اتوبوس ها و خدمات آنهاست، بیان کرد: نباید خدمات اتوبوس ها کاهش پیدا کند و از تخلفات رانندگان جلوگیری شود و همچنین باید تغذیه در اردوگاه ها مورد توجه قرار گیرد و اقدامات در این زمینه شروع شود.

فداکار تصریح کرد: به منظور برگشت زائرین باید تیمی مستقر باشد و اگر یک اتوبوس به هر دلیل مشکل پیدا کرد، باید جایگزین شود که مردم معطل نشوند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcefo8znjh8wxi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین