تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۵
۰
plusresetminus
سیدرضا حسینی نژاد در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: هیچ چیزی مهمتر از سلامت مردم نیست و باید به آن بدور از هرگونه سلایق خاص بعنوان خط قرمز نگاه شود.
هیچ چیز مهم تر از سلامت مردم نیست
به گزارش راه آرمان، طالب خالوئی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان ضمن حضور در فرمانداری زرند با سیدرضا حسینی نژاد فرماندار این شهرستان دیدار و مسائل و مشکلات زیست محیطی منطقه و صنایع و معادن را مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار دادند.
 
در این دیدار سیدرضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه حفاظت محیط زیست شهرستان گفت: حمایت و حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی است و قطعاً مجموعه فرمانداری از هیچگونه حمایت و همکاری با حفاظت محیط زیست دریغ نخواهند کرد.
 
فرماندار زرند با بیان اینکه هیچ چیزی مهمتر از سلامت مردم نیست و باید به آن بدور از هرگونه سلایق خاص بعنوان خط قرمز نگاه شود، از مدیران محیط زیست استان و شهرستان خواستار رصد و بازرسی دقیق و کارشناسی شده از کارخانجات و شرکت های صنعتی فعال شهرستان در راستای بررسی و تحقیق دقیق آمار استاندارد و مسائل زیست محیطی ایشان شد.
 
حسینی نژاد با تاکید بر حمایت ویژه از پیشرفت و توسعه صنعتی و معدنی شهرستان و بالطبع آن افزایش آمار اشتغالزایی پایدار و رونق تولیدی و اقصادی، تصریح کرد: در کنار این پیشرفت های چشمگیر اخیر شهرستان نباید از مسائل زیست محیطی صنایع و معادن فعال منطقه نیز غافل شد و با جدیت این مهم باید پیگیری شود.
 
طالب خالوئی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های فرمانداری شهرستان زرند از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، افزود: رعایت ملاحظات زیست محیطی در اجرای کلیه پروژه ها خصوصا حوزه صنعت و معدن امری ضروری است و همه بایستی در این راستا تلاش کنیم.
 
وی ضمن تشریح وظایف و مسئولیتهای اداره کل حفاظت محیط زیست بر لزوم بهره گیری از کلیه ظرفیتهای شهرستان در جهت حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.
 
در ادامه این سفر خالوئی با دعوت و خواست فرماندار زرند به صورت سرزده از اداره حفاظت محیط زیست و تعدادی از شرکت ها و واحد‌های تولیدی صنعتی و معدنی شهرستان زرند بازدید به عمل آورد.
 
انتهای پیام/قنبرزهی
https://armanekerman.ir/vdciy3az3t1arp2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما