تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۹
۰
plusresetminus
حسین سعیدنیا با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی باید محور کارهای فرهنگی باشد افزود: مطالعه باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود‌
کتاب و کتابخوانی باید محور کارهای فرهنگی باشد
به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز؛ جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فهرج با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محسن شهسواری رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن تشریح گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی، به بیان گوشه ای از مشکلات حوزه مربوطه از جمله کتابخانه مشارکتی برج معاذ، نبود فضای مناسب در کتابخانه مرکز شهرستان و ... پرداخت و خواستار رفع مشکلات شد.

همچنین حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در این جلسه با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی باید محور کارهای فرهنگی باشد افزود: مطالعه باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود‌.

وی پیرامون مشکلات کتابخانه های شهرستان گفت: اعتباری برای این حوزه گذاشته ایم و در کنار آن نیاز است برای رفع مشکلات جلسات مستمری با مدیرکل برگزار شود.

سعیدنیا همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت عظیم روحانیون، دانش آموزان، بسیجیان، فضای مجازی و ... در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تأکید و خواستار برگزاری جشنواره کتابخوانی، تقویت کتابخانه های مشارکتی، ارائه بسته های تشویقی و ... شد.

گفتنی است در پایان سایر اعضا نقطه نظرات خود را پیرامون دستور کار جلسه بیان کردند.

انتهای پیام/فهرج https://armanekerman.ir/vdch6wnzq23nixd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما