تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۷
۰
plusresetminus
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خبر داد؛

اشتغال زایی برای بیش از ۷۰۰ نفر در معدن خمرود

ابراهیم حمیدی گفت: با پیگیری های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استانداري تلاش می شود که مشکلات موجود در مسیر بهره برداری از معدن خمرود رفع و زمینه اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر فراهم شود.
اشتغال زایی برای بیش از ۷۰۰ نفر در معدن خمرود
به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در جریان بازدید از روند بهره برداری از معدن ذغال سنگ  خمرود، زرند افزود:ارتقاء سطح ایمنی معادن و حفظ سلامت و امنیت جانی کارگران بایستی در اولویت کاری مدیران معادن باشد و این امر در معدن خمرود نیز باید در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: باتوجه به سختی کار در معدن  رسیدگی به مطالبات کارگران نیز مورد تاکید است و دستگاه قضایی نیز در این مسیر پشتیبان نیروهای فعال در جبهه اقتصاد و تولید‌ کشور و استان خواهد بود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اظهار کرد: در جریان بازدید از حوزه قضایی کوهبنان، به دلیل اطلاع از مشکلات موجود در معدن خمرود، بازدیدی از این معدن داشته ایم  و مقرر شد مشکلات موجود این معدن که منجر به تاخیر در بهره برداری از آن شده بود، در ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طرح و مورد رسیدگی قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی خاطر نشان کرد: تلاش می شود که فرصت مناسب در اختیار پیمانکار قرار گیرد تا در اینده نزدیک عقب ماندگی ها را جبران کرده و این معدن را به تولید برساند تا این واحد به بهره برداری رسیده و ذغالسنگ آن در اختیار صنعت استان قرار گیرد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcjohevhuqe8tz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین