تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۵
۰
plusresetminus
تیم فوتسال مکتب الزهرا (س) برج معاذ قهرمان مسابقات نونهالان فهرج شد.
قهرمانی مکتب الزهرا (س) برج معاذ در مسابقات فوتسال نونهالان فهرج
به گزارش راه آرمان؛ پیش از ظهر امروز در فینال مسابقات فوتسال نونهالان فهرج تیم مکتب الزهرا (س) برج معاذ با نتیجه پرگل 4 بر 1 از سد عقاب میرآباد گذشت و عنوان قهرمانی این دوره از  بازی ها را از آن خود کرد.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: اتفاقات ورزشی خوبی در فهرج در حال رخ دادن است و زیرساخت های ورزش شهرستان روز به روز ارتقا پیدا می کند.

وی افزود: حدود ۶ میلیارد اعتبار در کمیته برنامه ریزی و ۸ میلیارد نیز از برکات سفر ریاست محترم جمهور برای ورزش فهرج گذاشته شده است.

فرماندار فهرج در ادامه از اختصاص ۱۰ زمین چمن گل هندبالی به این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با مساعدت حجت الاسلام والمسلمین دکتر غضنفرابادی نماینده محترم مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، ۱۰ زمین چمن گل هندبالی به شهرستان فهرج اختصاص یافته که از این تعداد سهم بخش نگین کویر و مرکزی به طور یکسان ۵ زمین چمن است.

سعیدنیا ادامه داد: برای ورزش بانوان نیز این قول را میدهم که بزودی یک سالن در مرکز شهر برای بانوان شهرستان اختصاص نماییم.

فرماندار فهرج با تأکید بر استفاده از مربیان مجرب استان در کنار مربیان بومی شهرستان خواستار برگزاری دوره های دانش افزایی برای مربیان توانمند بومی توسط کمیته آموزش هیئت فوتبال شد.

وی در پایان با قدردانی از محمدرضا  امامعلی نژاد رئیس هیئت فوتبال بواسطه توجه به احیای فوتبال و فوتسال شهرستان از ورزش پایه تأکید کرد با همت بخشداران و اداره ورزش و جوانان هر چه سریعتر فوتبال ساحلی در فهرج راه اندازی شود.

همچنین مهدی محمدزاده رییس اداره ورزش و جوانان فهرج با قدردانی از هیئت فوتبال و کمیته های این هیئت بواسطه برگزاری منظم بازی ها گفت: مسابقات فوتسال نونهالان فهرج با حضور ۸ تیم و در دو گروه ۴ تیمِ برگزار شد.

وی افزود: از دل این مسابقات، استعدادیابی شده و از بازیکنان مستعد یک تیم منتخب جهت حضور در مسابقات مناطق استان شرکت می کند.

انتهای پیام/فهرج
  https://armanekerman.ir/vdcf11dyjw6d0ma.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما