تاریخ انتشار :جمعه ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۵
۰
plusresetminus
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه با حضور رضا اسماعیل کاخ فرماندار و سایر روئسای ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه
به گزارش راه آرمان جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه در محل فرمانداری برگزار شد.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه با حضور رضا اسماعیل کاخ فرماندار ، شرفعلی پور مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اسماعیل کاخ گفت: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و در واقع سند مذکور با سند ۲۰۳۰ که مدتی دغدغه همه دوستداران نظام بود مقابله می کرد.

وی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را بر گرفته از بیانیه گام دوم انقلاب دانست و افزود: رویکرد آموزش و پرورش شهرستان باید بر اساس سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید کرد: شهرستانی رو به پیشرفت است که نخبگان آن تقویت بشوند و نخبگان در دانشگاه ها پرورش و تقویت می شوند.

وی افزود: دانشکده فنی و دانشگاه پیام نور شهرستان باید حمایت شوند تا فرصت تحصیلات عالیه از فرزندان بی بضاعت شهرستان گرفته نشود.

در ادامه حجت الاسلام خادمی مدیر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آموزش را در کنار پرورش و تعیلم را در کنار تعلم مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید ترتیبی اتخاذ شود تا به بحث تربیت هم در کنار تعلیم بها داده شود و در واقع این دو در کنار هم باعث رشد و پیشرفت می گردد.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه شرفعلی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای سند تحول بنیادین و بازگشایی مدارس ارائه کرد.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده https://armanekerman.ir/vdci33azyt1arp2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما