تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۷
۰
plusresetminus
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روحیه تعاملی امدادگران کمیته امداد با مسئولان را بزرگ‌ترین سرمایه این نهاد دانست و گفت: با تمام توان و افتخار در خدمت مجموعه کمیته امداد در محرومیت‌زدایی و کمک به محرومان هستیم.
روحیه تعاملی امدادگران کمیته امداد با مسئولان بزرگ‌ترین سرمایه این نهاد است
به گزارش راه آرمان: محمدرضا پور ابراهیمی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با ایشان ضمن تبریک انتصاب دکتر عسکری نژاد به‌عنوان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: شما امدادگران کمیته امداد وقت وزندگی خود را برای محرومان که همان عیال خدا هستند گذاشته‌اید و این بسیار ارزشمند است زیرا این افراد جزء خدا کسی را ندارند بنابراین وظیفه ماست در هر مسئولیتی که هستیم دست این افراد را بگیریم.

وی بابیان اینکه رسیدگی به محرومان وظیفه همه است افزود: دیدن و شنیدن درد و رنج محرومان و مشکلات آن‌ها دل هر انسانی را به درد می‌آورد و کار روزمره شما امدادگران کمیته امداد دیدن درد و رنج محرومان است و این‌یک توفیق الهی است که خداوند نصیب شما کرده که گره‌ای از مشکلات محرومان بردارید و دعای خیر این خانواده‌ها بدرقه زندگی‌تان خواهد بود و ازاین‌جهت از شما امدادگران کمیته امداد تقدیر و تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دلیل جنس کاری کمیته امداد و ارتباط و تعامل کاری این نهاد با مجموعه‌های مختلف، بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که برای این نهاد وجود دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه روحیه تعاملی شما امدادگران کمیته امداد در این نهاد بزرگ‌ترین سرمایه شما است گفت: از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنید و با تعامل خوب با سایر مجموعه‌ها مسیر را جلو ببرید.

وی بابیان اینکه ما در دو حوزه ملی و استانی می‌توانیم در حل مشکلات و رفع موانع با کمیته امداد همکاری کنیم گفت: با تمام توان و افتخار در خدمت مددجویان، محرومان و مجموعه کمیته امداد هستیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به موضوع دهک بندی اقشار جامعه اشاره کرد و افزود: در موضوع دهک بندی اقشار نیازمند پس از تعیین تکلیف جدید وزیر کار در نخستین اقدام موضوع دهک بندی را پیگیری می‌کنیم.

شایسته ذکر است؛ در پایان مقرر شد مطالبات و موارد مطرح‌شده در این دیدار، جهت پیگیری ویژه، به‌صورت مکتوب به نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام شود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdccxoqso2bqi08.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین