تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۹
۰
plusresetminus
با حضور مردم انقلابی شهرستان قلعه گنج؛

مراسم تشییع و تدفین شهید «عارف رمشکی» برگزار شد

صبح امروز با حضور آحاد مسئولین شهرستانی و استانی و مردم شهرستان قلعه گنج پیکر مطهر شهید عارف رمشکی در گلزار شهدای شهر رمشک آرام گرفت.
مراسم تشییع و تدفین شهید «عارف رمشکی» برگزار شد
به گزارش راه آرمان از قلعه گنج؛ با حضور آحاد مسئولین شهرستانی و استانی و مردم شهرستان قلعه گنج پیکر مطهر شهید عارف رمشکی تشییع و تدفین شد.

در این مراسم پس قرائت آیاتی از کلام الله مجید، سرهنگ مهدی زاده، جانشین لشکر 41 ثاراللّه گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و به برکت رهبری، به جزیره ثبات در منطقه تشکیل شده و امنیت کامل، به برکت امثال عارف رمشکی هاست.

سرهنگ مهدی زاده افزود: خداوند ان شاء اللّه روح این شهید را در این ایام اربعین با سرور سالار شهیدان هم سفره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم قرار دهد.
 
در ادامه سخنرانی حجت الاسلام بامری امام جمعه زهکلوت گفت: اگر می‌بینیم در صحنه روزگار، در این ایران اسلامی زندگی می‌کنیم، و از بین من و شما افرادی منتخب می‌شوند و گلچین می‌شوند برای اینکه شهد شهادت را می‌نوشند، مولفه هایی در زندگی داشتند، اینکه اخلاص حرف اول و آخر ایشان بوده و از جان دل و خانواده خود دل می‌کنند تا مدافع وطن و امنیت برایمان باشند، و نکته بعدی این است که در زندگی خود نکات مثبت بوده که خداوند متعال لطفی داشته امثال عارف رمشکی زندگی آنان با اخلاص بوده که شهد شهادت را نوشیده و ان شاء اللّه که عاقبت ما ختم به خیر شود.

 مولوی رمشکی در پایان سخنرانی گفت: تقدیر و تشکر از حضور همه برای تشییع پیکر شهید داشتند که برای منطقه افتخار آفرین بوده است؛ امثال عارف رمشکی به خاطر امنیت جان می دهند و به جمهوری اسلامی خدمت می کنند.



انتهای پیام/کلات گنج 
https://armanekerman.ir/vdcgqy9qxak9xt4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما