تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۲
۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل نوجوان و جوان ضروری است.
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل نوجوان و جوان ضروری است
به گزارش "راه آرمان"؛  از نواختن زنگ ایثار در مدارس سراسر استان همزمان با آغار سال تحصیلی جدید خبر داد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل نواندیش انقلاب اسلامی، پاسداشت پیام شهیدان و ایثارگران دانش آموز و زمینه سازی جهت مشارکت فعالانه دانش آموزان شاهد و ایثارگر در عرصه های فرهنگی و اجتماعی را از مهمترین اهداف این مراسم دانست.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل نوجوان و جوان ضروری دانست و افزود: نخستین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از هر نسل به نسل دیگر، تعلیم و تربیت برخوردار از دانش و معرفت با استفاده از ریشه های ملی و بومی است.

رضایی خاطر نشان کرد: مراسم نمادین زنگ ایثار در مدارس استان کرمان در گلزار مطهر شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا، ایثارگران و خانواده آنها هستیم بر کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس شاهد تاکید کرد.

رضا رضایی با بیان اینکه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس سراسر استان راهبرد اصلی ماست گفت: در راستای تحقق این مهم ضمن برگزاری دوره های آموزشی ویژه آموزگاران و دبیران، شاخص های نمره دانش آموزان  به صورت استانی، شهرستانی، منطقه ای، مدرسه ای و درس به درس تحلیل و بررسی شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اردوگاه ملی دانش آموزی راهیان نور مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در زمینی به مساحت ۷۹ هکتار گفت: با توجه به راه اندازی راهیان نور مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور این اردوگاه نقش موثری در ترویج مکتب شهید سلیمانی دارد.

رضایی خاطر نشان کرد: در راستای قدردانی از خانواده شهدا اولین اجلاسیه فرزندان و همسران شهید شاغل در آموزش و پرورش با حضور  ۸۵۰ نفر برگزار شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcfm1dy1w6d0ja.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین