تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۶
۰
plusresetminus
امید رضایی از انهدام یک باند مسلحانه شرارت در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: اعضای این باند در کارنامه سیاه خود سابقه شرارت های مختلفی از جمله راهبندان مسلحانه،سرقت مسلحانه،تیراندازی ایزایی و قتل مسلحانه در استان های شرقی و جنوبی کشور به ثبت رسانده بودند.
متلاشی شدن باند مسلحانه شرارت در جنوب استان کرمان/ برای حفظ امنیت باکسی تعارف نداریم
به گزارش راه آرمان؛  امید رضایی گفت: با رصد و پیگیری های  اطلاعاتی از سوی سربازان گمام امام زمان (عج)در اداره کل اطلاعات استان کرمان ،محل اختفای این باند در جنوب استان  شناسایی و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری اعضای این باند صادر شد.

این مقام قضایی ادامه داد: در این عملیات که بصورت مسلحانه صورت پذیرفت ، دو شرور مسلح به هلاکت رسیدند و یک متهم دیگر بازداشت شده است.

وی بیان کرد: باند مذکور از باندهای فعال قاچاق مواد مخدر محسوب می شد که محموله های مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور به استان های عمقی کشور منتقل می کردند.

دادستان کهنوج ضمن تقدیر از ماموران اداره اطلاعات شهرهای جنوبی استان و همچنین ماموران فراجا در کهنوج، افزود: در این عملیات علاوه بر کشف مقادیری مواد مخدر،تعدادی سلاح جنگی از نوع کلاشینکف نیز کشف گردید و همچنین 2دستگاه خودرو توقیف و یک واحد مسکونی پلمب شد.

رضایی در پایان با بیان اینکه برای حفظ امنیت باکسی تعارف نداریم، خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت با افرادی که  نظم و امنیت جامعه را به مخاطره می اندازند برخورد می نماید و مجازات های سنگین در انتظار این افراد است.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdchkwnzv23nikd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین