تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۹
۰
plusresetminus
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: دشمن از این حضور میلیونی مسلمانان در همایش بزرگ اربعین وحشت کرده است و مهم‌تر از همه در این ایام عظمت شهدای مدافع حرم و عظمت کار حاج‌قاسم و همرزمانش بیشتر درک می‌شود.
عظمت کار شهدای مدافع حرم در ایام اربعین بیش از پیش درک می شود
به گزارش راه آرمان؛ حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس اظهار کرد: اربعین در خاطره تشیع دارای رمز و رازی‌ست که هرچه از آن می‌گذرد بیشتر معنا پیدا می‌کند و از این راز پرده برداشته می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کربلا در همه دوران‌ها و زمان‌ها ماندگار است، ادامه داد: کمک‌ها و خدمتی که مردم در اربعین دارند علامت ظهور است و رمز و راز اربعین در ظهور معنا پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به وحشت سران آمریکایی با دیدن هیبت و شکوهی که در این ایام ایجاد می‌شود، تصریح کرد: ژنرال آمریکایی با دیدن این صحنه اعتراف می‌کند که راهپیمایی اربعین طومار آمریکا و اسرائیل را در هم خواهد پیچید.

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه در ایام اربعین عراقی‌ها همه زندگی‌شان را در طبق اخلاص می‌گذارند و از فقیر و غنی، کوچک و بزرگ، زن و مرد و همه در این مسیر به زوار خدمت می‌کنند، افزود: بارقه امیدی از وحدت شیعیان و مسلمانان علیه دشمن در اربعین ایجاد می‌شود و اربعین حسینی نعمت و دستمایه بزرگی است که باید از آن پاسداری کنیم.

وی عنوان کرد: اربعین امسال پیش‌بینی می‌شود حدود ۵ میلیون نفر از مرز کشورمان عبور کنند و وارد کشور عراق شوند و با حجم زائرانی که از کشورهای مختلف جهان وارد عراق می‌شوند، همایشی با حضور بیش از ۲۰ میلیون نفر در کربلا ایجاد می‌شود.

جلالی خطرنشان کرد: دشمن از این حضور میلیونی مسلمانان وحشت کرده است و مهم‌تر از همه در این ایام عظمت شهدای مدافع حرم و عظمت کار حاج‌قاسم و همرزمانش بیشتر درک می‌شود و همان‌طور که شاهد هستیم اکثر موکب‌های عراقی به عکس حاج‌قاسم و ابومهدی المهندس مزین است و الان “حب‌الحسین یجمعنا”همه را دور هم جمع کرده است.

انتهای پیام./د.رفسنجان
https://armanekerman.ir/vdccpoqs02bqi08.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما