تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۷
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری سارقان ۴ میلیارد ریال طلا ازمنزل یک شهروند همراه با دستگیری عاملان خرید طلاهای مسروقه در این شهرستان خبر داد.
دستگیری سارقان و عاملان خرید۴ میلیاردی طلای سرقتی در “رفسنجان”
به گزارش راه آرمان؛ سرهنگ “اکبر نجفی” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و اشیا قیمتی از یک منزل در یکی از بخشهای شهرستان رفسنجان، ماموران پاسگاه “اسماعیل آباد بخش نوق” با بررسی صحنه سرقت و انجام اقدامات اطلاعاتی بعدی به دست داشتن یک آقا و خانم در این سرقت ها پی بردند.
 
 
 
وی افزود: در ادامه ماموران پس از اطمینان از موضوع، این دو نفر که زن و شوهر بودند را هنگام تردد در سطح شهر دستگیر کردند که این متهمان در مواجهه با مدارک و شواهد موجود به سرقت طلاجات و اشیای قیمتی از منزل مورد نظر و همچنین فروش آنها به افرادی با هویت مشخص اعتراف کردند.
 
 
 
فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به دستگیری ۲ متهم به سبب خرید طلاجات سرقتی تصریح کرد: از مخفیگاه آنان یک جفت گوشواره، سینه ریز، و دستبند طلا به همراه ۲ عدد جام و تعدادی مجسمه نقره ای و برخی اقلام دیگر به ارزش در مجموع ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و این متهمان سابقه دار با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdch-wnz623nikd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما